Seiko afgeleiden en her-uitgaven van de 62MAS Only (Deel 2)

En blijf je bij de club?

1 like

Ik ga morgen de club verlaten :sleepy:

Maarrrrr er komt een oud lid de club weer in! Ik ben blij dat ie naar een liefhebber gaat.

6 likes

We blijven gewoon meekijken toch?
En af en toe even een plaatje uit de oude doos … :wink:

5 likes

Jazeker!

Net zo lang totdat we niet meer welkom zijn

:joy:

3 likes

Met dit soort plaatjes blijf je welkom hoor :ok_hand::wink:

3 likes

Ok… dan doen er eentje uit de oude doos.

12 likes

Ook een SPB in de collectie :blush:
Iemand die nog een stalen band heeft liggen ? :v:

10 likes

9 likes

Potverdikke ik las zojuist jouw NA. Lekker hoor. Ontzettend mooie en tijdloze aankoop.

Maar dan de hamvraag. Stel, en dit is geen stel want deze voorlopige hypothese gaat weer werkelijkheid worden, er is weer ruimte voor een duiker/iets nieuws…

Val je dan terug op de bekende SPB143 of ga je dan een andere route?

En heb je nu een one piece collection? Zag aardig wat in blauw verschijnen. Letterlijk zelfs want je bent blauwe dials armer zag er ik.

1 like

Nee, heb mijn Seiko SKX171 mod nog. Die draag ook regelmatig sinds die helemaal uit Seiko onderdelen bestaat. Ik heb daar vorige maand nog een 007 bezel en jubilee band voor gekocht, dus daar ben ik ook helemaal in mijn nopjes mee.

Ik vind het niet heel erg om nu twee horloges te hebben. Mijn collectie is nooit echt groot geweest. Daar heb ik bewust voor gekozen ivm met keuzestress hahaha. En zelfs met een kleine collectie lagen er alsnog drie horloges vaak stof te happen. Dus twee horloges blijkt in de praktijk perfect voor mij te zijn :laughing:

Ik denk het niet, ondanks dat het een hele mooie Seiko is. De tijd zal het leren, maar ik neig toch meer naar een blauwe BB58. Of, als die beschikbaar zou zijn, de Seiko SJE093 of SLA017?

Klopt hihi. Ik heb een aantal pogingen gedaan om te sparen voor een Speedy, maar dan had de auto weer een beurt nodig, of ik zag iets leuks van een van mijn andere hobbies, of er kwam weer een ander horloge op mijn pad… vast heel herkenbaar :joy:

Dus vandaar de beslissing om alles te verkopen. Ik vond dit wel een kans om een horloge te kunnen bemachtigen, waarvan ik dacht dat het me nooit zou lukken.

1 like

Na een half jaartje weg te zijn geweest ben ik weer terug bij de 143

Ik ben weer helemaal verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Yes!!! Gelukkig is die goed aangekomen na wat kleine omwegen van PostNL hahaha. Bedankt voor je geduld!

2 likes

The name is Bond…

7 likes

Fantastisch! @JuKo spijt komt later :grinning_face_with_smiling_eyes::wink:

1 like

Vandaag binnen: Seiko 6R35-00P0 / SPB147J1 / R03E011J0 Rubber

13 likes

Staat hem goed!

1 like

Dank! Vind het ook een toffe look :ok_hand:

1 like

Staat lekker! :star_struck:
Zijn de beste rubberen banden die Seiko in zijn collectie heeft, vind ik. Ik heb deze ook bij mijn 143 gehad en bij de 149 zit standaard een blauwe versie van dezelfde band. Dragen top!

3 likes

Nou echt :ok_hand:

Mooie trilobiet! Uit Marokko?

1 like