Ik zou het niet meer weten. De kans is inderdaad erg groot dat die daar gevonden is.
De rest van mijn fossielen zijn gewoon gevonden in de grotten van Maastricht in de jaren 50.
Ik zou het niet meer weten. De kans is inderdaad erg groot dat die daar gevonden is.
De rest van mijn fossielen zijn gewoon gevonden in de grotten van Maastricht in de jaren 50.
Ik had je jonger ingeschat.
Wat een “steen” goede grap.
Leuk! Ik herken Hemipneustes (de zeeëgel), Neuropteris (Carboon/Perm zaadvaren), een Miocene bivalve, een Brachiopode (Rhynchonella sp.?), verkiezeld hout, een Carboon/Perm Ammoniet en natuurlijk de mooie Trilobiet.
Ik kan ernaast zitten natuurlijk.
Wow je hebt echt de kennis! Mijn vader is ze nog aan het determineren, maar het komt inderdaad uit het carboon.
Mijn vader heeft heel veel fossielen ontvangen van een professor, die bevriend was met een paleontoloog. Veel was al bekend wat het was, maar er waren een aantal fossielen die dus nog gedetermineerd moeten worden.
Thanx! Fossielen zijn naast horloges ook een hobby van me. Van een foto is het moeilijk determineren maar sommige soorten kan ik wel herkennen denk ik. Mooie verzameling!
Om on topic te blijven…
Band staat ‘m heel tof
Zwarte hardware not so much is mijn mening
Hey, je hebt hen nu zonder lume pip op 3
Ja, ik had geluk. Het maakte mij zelf niet zo heel veel uit. Maar het wordt wel steeds lastiger om er aan eentje te komen.
Mooi hoor!
Nu alleen nog een mooie rubberband en een mooie nato erbij zoeken.
Strapcode heef een mooie rubberen strap, maar weet niet of de seiko blijft, vind hem wat te veel afwijken op dagbasis
Wat wijkt hij af dan?
Op dagbasis toch makkelijk 40-50 seconden of meer
Pfff, veelst te veel. Heb ik ook een keer gehad. Is toen een nieuw uurwerk ingekomen. Wel 2/ 3 maandjes kwijt.
Al geprobeerd te demagnetiseren?