Seiko afgeleiden en her-uitgaven van de 62MAS Only (Deel 2)

Ik zou het niet meer weten. De kans is inderdaad erg groot dat die daar gevonden is.

De rest van mijn fossielen zijn gewoon gevonden in de grotten van Maastricht in de jaren 50.

3 likes

Ik had je jonger ingeschat. :wink:

2 likes

Wat een “steen” goede grap.:drum:

1 like

Leuk! Ik herken Hemipneustes (de zeeëgel), Neuropteris (Carboon/Perm zaadvaren), een Miocene bivalve, een Brachiopode (Rhynchonella sp.?), verkiezeld hout, een Carboon/Perm Ammoniet en natuurlijk de mooie Trilobiet.

Ik kan ernaast zitten natuurlijk. :grinning:

2 likes

Wow je hebt echt de kennis! Mijn vader is ze nog aan het determineren, maar het komt inderdaad uit het carboon.
Mijn vader heeft heel veel fossielen ontvangen van een professor, die bevriend was met een paleontoloog. Veel was al bekend wat het was, maar er waren een aantal fossielen die dus nog gedetermineerd moeten worden.

2 likes

Thanx! Fossielen zijn naast horloges ook een hobby van me. Van een foto is het moeilijk determineren maar sommige soorten kan ik wel herkennen denk ik. Mooie verzameling!

Om on topic te blijven… :smile:

9 likes

1 van 2 binnen…

Ziet er volgens mij wel goed uit

10 likes

Lekker om de SPB143j1 weer te kunnen dragen.

13 likes

Band staat ‘m heel tof :ok_hand:
Zwarte hardware not so much is mijn mening :thinking:

1 like

8 likes

Vind ik ook!

8 likes

Hey, je hebt hen nu zonder lume pip op 3 :grin: :+1:

1 like

Ja, ik had geluk. Het maakte mij zelf niet zo heel veel uit. Maar het wordt wel steeds lastiger om er aan eentje te komen.

1 like

Mooi hoor!

1 like

Nu alleen nog een mooie rubberband en een mooie nato erbij zoeken.

Strapcode heef een mooie rubberen strap, maar weet niet of de seiko blijft, vind hem wat te veel afwijken op dagbasis

Wat wijkt hij af dan?

Op dagbasis toch makkelijk 40-50 seconden of meer

Pfff, veelst te veel. Heb ik ook een keer gehad. Is toen een nieuw uurwerk ingekomen. Wel 2/ 3 maandjes kwijt.

Al geprobeerd te demagnetiseren?