Ik heb eerst nog andere plannen hahaha.
BB terug?
Wellicht wel een keer. Maar ik vind de Nomos Club Campus in de nieuwe Endless Blue kleur ook erg leuk!
Gaaf - Je ziet deze te weinig helaas! Ik kreeg heimwee naar dit model. Heb de blauwe variant in aantocht!
Iemand hier ervaring met sneller/trager lopen van de SPB model reeks, afhankelijk van hoe je het horloge plaats 's nachts?
Normaal zet ik het horloge met 9 uur positie naar benenden op het nachtkastje. Gevolg: loopt iets voor.
Nu 2 nachten op de kroon (dus 3 uur positie naar beneden) en horloge is vertraagd en loopt niet meer verder voor.
Wat blijft deze toch mooi. Na de vele iteraties van dit horloge, blijft dit echt mijn favoriet. Deze kleur blauw, met de goud kleurige seconden wijzer is een uitstekende combinatie.
Komt er een opvolger vervanger van de spb14 serie?
De Spb451 453 en 455?
Die zwarte 453 is wel tof.
Ze melken wel die Heritage 65 enorm uit. Maar goed dat doet elk merk met een succesvolle lijn
Hoi en een vraagje: hoe kom ik aan nieuwe pushpins voor de Seiko SPB143? Bij het wisselen van een schakel kapot gegaan. Heb ze nog niet eerder besteld en ben hier een leek in.
Is dit wat: Seiko C200FS Pushpin 20mm - Watch Plaza
Deze voor de Seiko metalen band:
En deze voor de gewone banden:
Dankjewel!
Monsterwatches verkoopt deze tevens!
Ik kan bij Monsterwatches niet achterhalen wat de dikte van de tip is. Die moet bij de SPB 1,1mm zijn. Dat is bij de “diver” springbars wel van Monsterwatches maar bij de dunnere volgens mij niet.