Mooie aanwinst Milan.
Ik krijg al spijt dat ik deze hele set aan je verkocht heb
Ziet er echt heel tof uit!!! Geniet er van!
Mooie band hoor!
Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de nieuwste kleinere versie en de originele mbt de bracelet? En weet iemand of de nieuwe bracelet op de oude spb14x past?
Ik heb op de oude 4 microverstellingen. Op de nieuwe zitten er volgens mij maar 2?
Klopt helemaal. Daarnaast zijn de links ook iets korter, waardoor die beter om de pols valt. Ook schijnen de end links beter tussen de lugs te passen (minder speling).
Verder had ik ook gelezen dat de nieuwe band wat dunner zou zijn, wat ik wel erg fijn zou vinden.
Tapered de originele ook hetzelfde trouwens?
Ik heb op youtube laatst een vergelijking gezien waarbij hij aangaf dat je ze niet kunt omwisselen helaas…
Op 4:57:
Maar wellicht dat je alleen de endlinks van de 143 op de band van de 453 hoeft te zetten? (Als dat goed mogelijk is, geen ervaring mee)
Hier staan ook wel wat vergelijkingen in genoemd: Hands-On: The Seiko Prospex SPB451 And SPB453 - Hodinkee
Zat al een maand of wat te loeren op een SPB143 en de prijzen op Chrono24 waren niet verkeerd door de Yen/Euro koers. En dan ineens, toen ik bijna de knoop doorhakte, zag ik een SPB297. Keuzestress!
Uiteindelijk beide maar uit Japan laten komen. En in het eggie zijn ze nog veel mooier dan op de foto’s.
Stilletjes hier. Ik overweeg mijn SPB van de hand te doen. Voordat ik de officiële route kies wil ik hier de eventuele geïnteresseerde hiervoor in aanmerking laten komen.
Graag een PB.