Seiko Alpinist, Hamilton Khaki field of Murph?

Ik last zojuist dat de Murph wel een AR coating heeft! Keuze is gemaakt dus.

Ik zou de Mountain Glacier Alpinist nemen. Prachtige kleur, kan overal bij.

Ik wil hem zelf ook altijd nog een keer kopen. Op de een of andere manier komt het er nooit van, maar hij staat nog altijd op een lijstje.

For the winn

Je kunt ook voor € 350 deze titanium field watch aanschaffen, heb ik ook gedaan :white_check_mark:

4 likes

Nu maak je het wel moeilijk hoor. Die is ook prachtig zeg!

1 like

Laatst een Alpinist gekocht zonder dat ik er specifiek naar op zoek was, maar erg blij mee! Fijn formaat ook.

1 like

Stel je er niet teveel van voor. Maar zoals gezegd, hij is prima afleesbaar. Alleen bij het trekken van een foto heb je er last van.

Goede keuze de Murph!

Prachtig horloge, en toch weer wat anders. Kan prima met alles gedragen worden.

1 like

Zeker! Hier wat voorbeelden:

1 like

Deze 41mm draagt super.

2 likes

Ik zou voor de Murph gaan :+1:

Nog een +1 voor de Murph.

Zeker de Alpinist.

2 likes

Prima met alles te dragen die Murph toch?

8 likes

Ik zou even gaan passen, want @Chlorophyl zegt net dat de AR coating matig is. Verder is het een prima horloge.

Overigens… Je ziet er twee over het hoofd, in mijn beleving:

5 likes

Twee leuke horloges van twee mooie merken. Ik zou vooral gaan passen, en ook de baby Alpinist zoals hier genoemd niet vergeten mee te nemen in de afweging.

Om het nog complexer te maken, twee andere opties:

Field watch van Baltic:

Field watch van Christopher Ward:

Succes! :upside_down_face:

2 likes

Prachtige horloges, waar ik een grote fan van ben, alleen wel behoorlijk duur, en dit model is volgens mij twee keer zo duur.

1 like

De Studio Underd0g is maar 850, als ik me niet vergis. Die Oris is duur. Dat is waar. Misschien zelfs te duur voor wat het is. In de tijd dat die nog 1750 Euro waren deed ik het al niet, omdat ik deze z’n geld meer waard vond:

Hoe dan ook: Ik kijk uit naar je NA topic van de Murph. Super cool ding.

1 like

Murphy op Jubilee, prachtig ding. En anders lekker de Alpinist, heb m zelf ook op een Jubilee gegooid en draag deze vaak als lekker glimding onder de korte mouwen als ik mn Planet Ocean zat ben

4 likes