Mooi Bram!
Wat is het referentie nummer van deze? Hij lijkt erg veel op de limited edition Alpinist Mountain Glacier SPB199J. Maar deze komt op staal dus denk dat het een andere is.
Klopt is de nieuw Alpinist de glacier was blauw deze is volgens de specs groen maar ik vind het groen/blauw.
Seiko SPB197J1 prospex.
Ik kwam dit net tegen op WUS:
Als je uit Europa komt en je hebt een paar maanden geleden de Seiko Alpinist SPB199J1 European Limited Edition gekocht voor 880 euro, dan spijt het me
te moeten zeggen dat ik slecht nieuws voor je heb:
Seiko gaat de (SPB197J1) uitbrengen die exact hetzelfde is kijk als je limited edition horloge maar deze keer met een armband en wacht
erop ⦠voor een stuk goedkoper,
Aangezien ik wat āmoeiteā heb met kleuren onderscheiden vraag ik me af of de wijzerplaat nu dus dezelfde kleur heeft?
Gefeliciteerd trouwens met deze pracht. Helemaal zoals ik hem mooi vind.
Nee de glacier was feller blauw deze is groen/blauw en af en toe met bepaald licht groen/grijs heel apart. Persoonlijk vind ik deze mooier qua kleur dan de glacier. Maar iedereen is vrij om een andere mening te hebben.
De SPB199 is gepresenteerd als āemerald greenā en āgray/green sunburstā. Voor zover ik kan zien zit het verschil tussen de SPB199 en de SPB197 in de strap/bracelet. Hoorde zelfs dat Seiko UK in verband hiermee de mogelijkheid heeft gegeven de SPB199 te retourneren.
Zen mental note: No more Seiko for you!
Maar het blijft een mooi horloge.
limited edition Alpinist Mountain Glacier SPB199J. ik heb nog een nieuwe die ik weg ga doen , dus nog een advertentie zetten ,spik spiter nieuw .
Tikgetal van de nieuwe Alpinist is wel laag,21600 volgens specs,welk caliber zit erin?
70 uur gangreserve is wel weer lekker.
Ik voel een lichte vorm van verliefdheid opkomen,of het is de lente
In real live veel mooier hoor.
Overigens wel een beetje flauw van Seiko,eerst allemaal dure LEās uitgeven en daarna nagenoeg hetzelfde horloge,ook qua kleurstelling,gewoon uitbrengen
Als je ze niet naast elkaar legt zie je het verschil niet
Was toch niet de lenteā¦
Alpinist incomming
Prachtig!
Mooi hoor, Bram. Je weet ze wel weer te scoren de laatste tijdā¦
Wel echt een smack in de face voor SPB199J eigenaren
Beetje bijblijven haha
Nou inderdaad.
Dan kan je iemand met zoān LE lowballen en m dan terugbrengen in de UK voor retail.