Prijzig maar wel een erg mooie Seiko!
Ik vind dat wel aangenaam, hoef ik niet een leesbril te zoeken als ik de datum goed wil zetten.
Wat de prijs betreft: ik heb een groene Alpinist. Daar zal ik een dikke 400 euro voor hebben betaald. Dan is dit gevoelsmatig toch wel een hoog bedrag voor een LE.
Maar een mooie kleur.
Ik vind m bijzonder geslaagd. Fris en niet te opzichtig. Nu komt het aan op beheersingā¦
Edit: en uitverkocht. En doorrrrr
Hahah nu al? Pff.
Ben benieuwd hoeveel leden hebben toegeslagen.
Zo is ie wel saai hoor. Mag toch wel iets op staan?
Ik weet het, de prijs kwaliteit van een mechanische Seiko is ongeƫvenaard.
Alleen wanneer je die groene Alpinisten voorbij ziet komen voor de helft vd prijs, en je dan deze voorgeschoteld krijgt met een iets ander prijskaartje, tjaā¦
Dat heb ik nou ook niet gezegd.
Ben ik de enige die de Prospex-X wel een mooie toevoeging vind?
Het model blijft mooi maar is in verhouding te dik. Daar ben ik op de groene āorigineleā ietwat op afgeknapt.
Nog wel te pre orderen bij seiko zelf.
Blijkbaar een boutique limited, dus niet zomaar bij een juwelier te vinden straks?
Sexy kleurtje hoor
Naar mijn mening de mooiste alpinist samen met die LE Amerikaanse variant in het blauw. Ben wel een stuk minder te spreken over de prijs al beweegt Seiko in zān geheel naar een hogere prijsklasse dus een verassing is het zeker niet.
Ik heb er destijds⬠300 voor betaald en dat was voor een nieuw exemplaar, verkocht voor ⬠275. Echt bizar die nieuwe prijzen, wel een mooi horloge trouwens zeker in de kleurstelling.
Weer een nodeloze limited. Als ze nou gewoon eens een blauw-grijze sunburst in de range hielden, voor dezelfde 750 ballen van Seiko⦠Dan was het het overwegen waard.
Zoals het er nu uitziet zou ik eerder een Sharp Edge in blauw halen voor dat geld, ook omdat ik gewoon een SARB017 heb.
Maar dat gelul van Fratello met pouches en extra bandjes⦠en dan een price hike naar 880⦠Hou toch op met dat gelul. Hodinkee / Fratello achtige ākijk-ons-deze-limited-eens-verkopenā acties vind ik⦠Tja, nog erger dan het feit dat Seiko er een limited van maakt.
Ik vind hem vreselijk met die X
Sterkte om hem voor die prijs nog te vindenā¦
Ik heb hem vorige week nog voor die prijs verkocht. Misschien moet ik wat minder gunnen hier op het forumā¦
Zo haal je de balans er totaal uit. Bah.
Waar vind je die voor ā¬400 minder?
In het begin van het jaar kon je ze nog nieuw krijgen voor dat bedrag. Nu zijn de prijzen de lucht ingeschoten. In het blauwe gedeelte zijn ze af en toe nog te krijgen voor rond de 450 euro.
Nee, ben het met je eens. Ik vind die Hodinkee blauw veel mooier, ook de loupe vind ik niks.
X weg en cyclops ook. Prijs is ridicuul. Jammer want wel mooi.