Seiko Alpinist US market only

Maar nog belangrijker: hoezo heb jij 105 drafts? Maak die mailtjes gewoon eens af, luie donder.

3 likes

Is ondertussen uitverkocht, sta nu op de wachtlijst

Heb je kennissen in de US waar het eerst heen kan om vervolgens aan jou door te sturen?

1 like

Nee, helaas. Ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn. In zijn mail is hij niet meteen afwijzend, dus wie weet…

2 likes

Ok. Als ik je dan ongevraagd advies mag geven, dan zou ik de optie ‘open’ houden en vragen of dit uit maakt voordat je ook op de wachtlijst komt. Want misschien is er wel iemand binnen het forum die jou kan helpen aan een US adres.

Ik heb wel een US adresje. Maar dan gaat dat horloge richting mij :joy::joy:

3 likes

Je mag hem vast wel 1 dag dragen en krijg je ook nog een bosje @flowert van hem!

2 likes

Is een kennis van een vriend ook een kennis? :thinking: Als het echt nodig is kan ik je daar wel mee helpen :sunglasses:

2 likes

Dat denk ik wel. Heb jij whatsapp?

Heb ik.

Wil je een gender- en species bending veganistische koe drag-queen zien?

Hit me up then!

3 likes

Dear Wouyer,

May i be on your flipperlist when you gonna flipper it?
So after you flipper it i can flipper it to Daffie my friend on the horlogeforum.

Thank you on forehand,

Kind regards, Dennis

8 likes

giphy (1)

2 likes

Beetje blah/ zoutloos deze versie als je het mij vraagt en nu opzouten met die limited/ local editions… :-1:t3:

3 likes

Me is liking this idea great much…my most valued friend. :sunglasses::rofl:

2 likes

Ik weiger Seiko Limiteds te kopen of overwegen. :slight_smile: Zeker als er Hodinkee bij komt kijken.

1 like

Oh. Waarom als ik vragen mag?

Ik vind de GS GMT limited anders prachtig en ware het niet dat deze een tikkeltje te groot is anders wist ik het wel. Limited of niet.
:v:

Jammer, te laat :frowning:

Als ik de foto niet zou zien en alleen de omschrijving te horen kreeg zou ik denken dat het niets was. Geheel witte cathedral wijzers? Witte wijzers zijn wat toolig, dat matcht toch niet met die wijzervorm. Matblauw neigend naar de grijze kant voor de Alpinist?

Het resultaat is echter best lekker aan de ogen. Als je er een te pakken krijgt verwacht ik dat het minimaal een waardevast ding is.

Jammer dat ze hem niet op 38mm hebben gehouden wat mij betreft.

3 likes

De Alpinist met groene wijzerplaat vond ik niet zo mooi, wel het algemene design maar het groen paste er niet bij. Maar nu ik deze in het blauw zie vind ik het prachtig. Hoop dat ik er toch nog 1 kan bemachtigen via de wachtlijst. Mijn adresje om te verzenden in Amerika heb ik al, zal dan wel nog geduld tot augustus moeten hebben eer ik het om de pols kan hebben.

Ik ben oprecht verbaasd. Seiko leek het bestaan van de Alpinist bijna te ontkennen buiten Japan, en ook de populariteit ervan - getuige het stopzetten van productie. Ik heb veel van dit soort plaatjes - blauwe Alpinists incluis - voorbij zien komen als photoshops van wanhopige fans, ik dacht eerst ook dat dit zoiets was… maar het is dus echt!

Blij dat ik mijn groene heb. Had ik er maar twee gehouden.

2 likes