Zijn geregeld in mint staat te krijgen op Seikoforum. Zien er idd goed uit, echter twee goede redenen waarom steeds meer Seikofreaks ze dumpen: plastich shroud breekt als je er te lang naar kijkt en ja… Arnie is natuurlijk niet echt meer een stoere man (voorzichtig uitgedrukt).
Idd nogal gehavend, ik heb hem niet wel veel andere duikers waaronder nog een pracht ol style seiko rvs duiker met echte dieptesensor, de eerse van seiko, top 90 er jaren
Wie weet wie interesse heeft, ik heb hem wel eerder erop gehad…
Zo’n filmhorloge is altijd leuk! Maar sla 'm even over. Heb nog iets teveel andere horloges op m’n verlanglijstje staan…
Trouwens Arnold niet stoer? Een straatarme immigrant die achtereenvolgens de meest succesvolle bodybuilder en beroemdste aktieheld allertijden wordt, hiermee uiteraard vele miljoenen verdient en vervolgens nog gouverneur van de grootste staat van Amerika wordt. Vind ik toch best stoer. Dat ie op bijna zeventigjarige leeftijd niet meer helemaal in topshape is; ach dat is ‘m vergeven. Dus eh, effe dimmen over Arnold, he! Or he’ll blow your f&%#ckin’ kneecaps off!
Zijn geregeld in mint staat te krijgen op
Seikoforum. Zien er idd goed uit, echter twee
goede redenen waarom steeds meer Seikofreaks ze
dumpen: plastich shroud breekt als je er te lang
naar kijkt en ja… Arnie is natuurlijk niet echt
meer een stoere man (voorzichtig uitgedrukt).
Martin Sheen aka Captain Willard, met z’n 6105 aan de pols is ook niet meer wat ie geweest is