Seiko Astron GPS Solar Dual Time Titanium

Zo, de tijd voor deze Astron is weer gekomen, door naar de volgende liefhebber van een zorgeloos en licht horloge. Mooi exemplaar met de diep(e) zwarte wijzerplaat met mooie accenten, het super heldere glas, de Diashield coated titanium kast en de titanium bracelet. De bracelet heeft 2 posities easy adjust. Geweldig leuk ding met de GPS sync voor de locatie bij reizen, de tijd en de datum. Automatische (zomer)tijd correctie en tweede tijdzone in de onderste sub dial. Genoeg om te zien en te lezen. Draagt lekker compact door de korte lugs!:+1:

Te koop (geen ruil/inruil)
Merk en model: Seiko Astron GPS Solar Dual Time SSH003J1
Diameter: 41,9 mm
Leeftijd: januari 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set met alle boxes, garantiekaartje (nutteloos) en de CD-Rom
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg, verzending is ook mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): prima staat dankzij het Diashield Titanium, op de bracelet wat lichte gebruikssporen, niks schrijnends
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 5X53 Solar GPS dual time quartz
Vaste prijs: € 900 (geen (in)ruil)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

21 likes