Seiko Astron only (Deel 1)

We gaan je hiermee helpen junior. Dat skweeltje is leuk, maar niet hét helemaal. Toch?

2 likes

Vooralsnog draag ik de Squale liever dan welk horloge ook.
Dus “net niet” zou ik niet willen zeggen … :wink:

Is toch fraai?

therapy

PS Sorry voor off topic, maar ja het “was hier stilletjes” … geen Astron meer. :sunglasses:

1 like

Ik kan je alleen maar gelijk geven in de zin dat je over smaak nooit moet willen “twisten (daar moet je toch ook een leuk gifje bij kunnen vinden?)”.

1 like

0a47f7378a69aa44955e1e4f01f83164

… maar als het op Astron aankomt loopt onze smaak niet ver uiteen. De SSE161 is nog steeds een van de mooiste in zijn categorie! Heb twee keer de eer gehad 'm te mogen bezitten/dragen, dat was telkens 2x feest.

Ik hoop dan ook dat jij snel iemand anders gelukkig gaat maken met de jouwe, want dat draagplezier gunnen we natuurlijk iedereen! :sunglasses:

Plaatje voor de sfeer …

2 likes

Met wat stofjes, maar wél de juiste datum.

Misschien hou ik hem wel gewoon. Zolang mijn vrouw niets in de gaten heeft…

5 likes

4 likes

Mijn vrouw is daar mee opgehouden…:rofl:

2 likes

Denk te groot voor mij 17.5 pols?

1 like

Verwacht ik niet eigenlijk. Ik heb een kleine 18,5cm. De klok zit erg goed om de pols qua pasvorm, en is, zoals ook anderen zeggen, één van de meest “draagbare” Astrons. Maar nu begeef ik mij mogelijk op glad ijs.

1 like

Als mentale ondersteuning voor dit topic.

Plaatje van 2 exen.

5 likes

Ff plaathe tussendoor, titanium, aanpasbare band en zéér draagbaar :grinning:.

7 likes

Wat is de lug to lug maat?

Mijn polsomtrek is ook 17,5cm … kijk en oordeel zelf.

Het is geen kleintje, maar ik vond 'm prima passen! Kwestie van smaak.
Ter vergelijk: De Squale 1521 is 42mm.

Ik heb geen vergelijk met een andere Astron maar hij draagt heel erg prettig. Met “draagbaar” bedoel ik vooral, je kunt 'm bij alle gelegenheden dragen. :wink:

3 likes

Dat kan net denk ik, als nu iemand mijn yema koop verlos ik Hans van zijn Astron :smiley:

2 likes

Ik stuur wel een tikkie voor de provisie naar @HansvV.
Komt goed. :wink:

Jouw Yema is prachtig, maar ik heb zelf ook al een horloge in het blauw. Eerst dat maar afhandelen en dan ga ik op zoek naar iets anders. Of niet …

2 likes

Tja, of ik dat als een verlossing zou beschouwen? Maar soms heb je er gewoon te veel (althans: vind ik) en dan ga je wat schuiven met de dingen. Er komt nu een Citizen aan, weer eens wat anders. Flipperietus magnificalus heet het geloof ik. Ben wat minder sterk in het Frans.

3 likes

gekkerd

1 like

Ze lopen beide exact gelijk…:artificial_satellite:

5 likes

Mooie techniek

1 like

3 likes