Seiko Astron only (Deel 1)

3 likes

Nice

1 like

@Tonnieb
Je hebt echt pracht exemplaren :ok_hand: , ik ben nu aan het sparen voor mijn eerste astron. Waarom duurt sparen zo lang :thinking:

2 likes

gewoon één overnemen van een goed bekend staand HF-lid tegen een schappelijke prijs lost soms al veel op. Er worden er genoeg aangeboden hier.

2 likes

Jij heb er toch nog één in het blauwe staan?

Die van mij is vandaag op de post gegaan🥳

2 likes

Formeel klopt dat ja: mijn SSE161. Maar die hoeft niet per sé weg. Maar er staan dacht ik ook nog andere, is er wat te kiezen.

1 like

Als het lang duurt, het sparen, is straks de voldoening ook groter.
En ja, Er komen er regelmatig voorbij, in de verkoop afdeling.

1 like

Ben wakker geschud door Sjaak: heb dus weer een reminder in het blauw gezet. Blijft een mooie klok, maar ja…

1 like

Als ik mij niet vergis is dit de SBXY009 die geen GPS gebruikt maar een gekalibreerd radio signaal.

Vroeg me af of je tot nu toe voldoende dekking hebt ervaren met deze fraaie Astron?

Dank voor de reactie.

Het radiosignaal werkt over de hele wereld.
Hier in Nederland uitstekend zelfs.
Heb deze nieuw uit Japan laten komen.
Er zijn vele kleur varianten van.

2 likes

Dank, goed om te weten.

Bedank me later maar.

2 likes

giphy

3 likes

ik heb een Labrador, maar dit beestje is ook wel heel leuk. We gaan het zien met die Astron

2 likes

Ik heb niks met teckels sorry.

je hebt ze tegenwoordig meen ik ook met pootextenders

1 like

4 likes

@Tonnieb @HansvV
Ja dat is zo dan is de voldoening groter :grin: je moet alleen gedukd hebben en dat is moeilijk voor mij :yum:.
Ja ik zou er één kunnen overnemen maar ik zou toch graag een nieuwe hebben :grin:. Gewoon even doorsparen komt wel goed :wink:

3 likes

En goed de tijd nemen, om te kijken welke je wil.
Er zijn veel verschillende.
Je zou bij de Seiko boutique in Amsterdam kunnen gaan kijken, en wat te passen.
Even zien op je pols.

2 likes

Vorig jaar deze gepast:
Astron SSH113J1

Toen de keuze voor een ander horloge gemaakt, maar deze blijft toch in mijn gedachten plakken… mocht ie ergens wat goedkoper aangeboden worden dan zal ik waarschijnlijk toeslaan :stuck_out_tongue:

5 likes