@Tonnieb
Oh dat wist ik niet dat ze daar een seiko boutique hebben . Danku voor de geweldige tips! Ja inderdaad ze komen in een zeer uitgebreid gamma, word inderdaad goed afwegen
Er zijn meerdere modellen die niet in Europa worden verkocht. Die zul je dus ook niet in de boutique terug gaan vinden.
Als je gaat zoeken op internet, ga je ook meer er van leren.
En je kan kijken op Chrono 24. Daar worden er wereldwijde modellen aangeboden.
@Tonnieb
Danku voor de hulp en de tips, zal ik zeker doen wanneer ik de centjes heb. Ik heb inderdaad al wel wat opzoek werk vericht (al 3x de volledige geschiedenis op de seiko website gelezen:face_with_hand_over_mouth:) maar dat van chrono wist ik niet . Danku voor de informatie
Absurd hoe ‘onzichtbaar’ dat glas is hè!
Blijft een mooie die!
Hoi Sprinter, ik ben nieuw hier. Toevallig draag ik dezelfde astron als jij op de foto hebt. Ik ken iemand die hetzelfde horloge wil. Verkoop je de big date of begrijp ik je post verkeerd?
Groetjes!
Zie PB
Ja nice!
Ben er nog steeds blij mee.
Zeer mooie astron
Prachtig horloge maar op jouw pols lijkt 'ie mij toch een tikkie aan de (te) grote kant … wat is jouw polsomtrek 16,5/17cm? Of komt 't door de foto?
Hoe dan, het blijft een topper deze ‘big date’.
Hij is idd iets aan de grote kant, de omtrek van m’n eigen pols heb ik geen idee van. Niet bijzonder groot, maar was direct verkocht aan het design van het horloge. De afwerking en stijl is gewoon subliem voor de prijsklasse!
Dat ben ik zeer met je eens.
Soms vertekend het enorm, hoe je een foto maakt.
Astron’s zijn goed aan de maat, inderdaad.