Alweer
Alweer alweer…
Hahaha mooi!
Blijf me afvragen hoe dat voor dat geld kan
Ik heb nog geen titanium horloge. Hou wel van het gewicht van staal. Maar zeg nooit nooit
Het valt me op dat er weinig modellen zijn op rubber en dat weinig mensen ze op rubber zetten. Zijn er leden die een astron op rubber dragen?
Ja zeker ik heb er twee op rubber
Nice
Daar snap ik je in maar ik vind bij een astron het juist mooi dat het een redelijk robuust horloge is maar toch niets weegt
Je moet wel voelen dat je een degelijke klok om hebt. Bij titanium denk ik steeds shit vergeten.
Persoonlijk vind ik het Ti wel erg comfortabel
mee eens: accuraat en comfortabel. De juiste tijd weegt gewoon niets. Maar ja: wat weegt tijd? Helaas heb ik alleen nog “gewone” Astrons. Die wegen wat meer, maar zijn nét zo precies. Blijft er toch nog wat te wensen.
Een Astron is toch nooit “gewoon”
Vind het best bijzonder allemaal….
Ja helemaal mee eens,
al moet ik zeggen dat ik in mijn zoektocht bijna de SSH003 had gekocht
Snap ik maar toch vind ik het prachtig als je een relatief groot horloge om de pols hebt dat niets weegt. Zeker met de vorm van de lugs en de band geeft dit een zeer robuust uiterlijk en dan neem je hem vast en denk je wtf? Nice vind ik maar ik snap je mening en met mijn presage bvb geef ik je helemaal gelijk daar vind ik het wel leuk dat je hem voelt
Mooi op tijd
Haha ja