Nou ja, eigenlijk gewoon om te laten zien dat hij er nog steeds is. Bij mij. Fijn in zijn kistje. En nu eventjes eruit. En straks weer erin. En, nou ja, gewoon.
Volgende keer wel even de Swiffer er overheen voordat je een foto maakt, want het is net alsof er allemaal krasjes in het raam zitten
… dit blijft trouwens wel een van de tofste Astrons als je niet van teveel metertjes houdt maar wel een klein beetje een metertjesnerd bent, zoals ikke. Alles klopt gewoon aan dit ding. Helemaal in balans.
PS De Astron van Mickey D. die nu ook in het blauw staat is trouwens ook lekker! Beetje een GS vibe, maar dan voor véél minder geld. Helaas maar 39mm, is mij te klein.
die zitten er ook, maar dáár kijk je toch niet naar als je die 161 ziet???
Hoe krijg je dat voor elkaar?
wat precies?
Die krassen
Ik hebeen velatura van 2010, die in het echt zware werk zit.
De bezel krijgt wel eens een opneuker maar het glas heeft ook wel tikken gehad, maar ziet er nog steeds goed uit.
hier is sprake van een misverstand. Onze jonge vriend “J” dacht dat er krassen in mijn RAAM, (venster) zaten. Dat is natuurlijk niet zo. Er zit een kras op het materiaal WAAROP ik de foto maakte. En stof. Hebben we hier veel: stof. Aan het horloge zelf mankeert absoluut helemaal niets. Maar ja, formeel staat hij nog steeds te koop, en mogelijk overweegt dhr “J” een dieptebod uit te brengen omdat hij hem eigenlijk weer graag zou willen hebben, desnoods met wat schade. Maar dit dus ter geruststelling van alle werkelijke potentiële kopers (die rij zeg maar): horloge is als nieuw!
Dit soort misverstanden krijg je dus Hans, als je niet even swiffert … ![]()

Bovendien schreef je op mijn opmerking dat er krassen waren, “die zitten er ook”. Ik vind de vraag van @Willemseiko dan ook niet zo raar. Ik schrok er ook van.
Ik heb net mijn Seiko Speedding verkocht, dus ik heb weer centjes wat liggen. Maar het zal niet genoeg zijn voor je. Jammer dat die van @mrtyn al weg is (aan @Piede zie ik hierboven), die had ik anders vandaag gelijk gekocht. Gewoon om eens te proberen, lekker cleane uitvoering … ![]()
Mooie Astron! ![]()
Veel draagplezier.
Staat goed
Veel plezier ervan.
Man, dat ík dat op mijn geweten heb, en nu verder zal moeten meedragen!. Maar die krassen záten er dus ook. In die grondplaat. Tja, moet ook altijd ALLES uitleggen.
Geniet van deze pracht astron ![]()
![]()
Welkom ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je iets anders kunnen verwachten dan?