Die krassen
Ik hebeen velatura van 2010, die in het echt zware werk zit.
De bezel krijgt wel eens een opneuker maar het glas heeft ook wel tikken gehad, maar ziet er nog steeds goed uit.
hier is sprake van een misverstand. Onze jonge vriend “J” dacht dat er krassen in mijn RAAM, (venster) zaten. Dat is natuurlijk niet zo. Er zit een kras op het materiaal WAAROP ik de foto maakte. En stof. Hebben we hier veel: stof. Aan het horloge zelf mankeert absoluut helemaal niets. Maar ja, formeel staat hij nog steeds te koop, en mogelijk overweegt dhr “J” een dieptebod uit te brengen omdat hij hem eigenlijk weer graag zou willen hebben, desnoods met wat schade. Maar dit dus ter geruststelling van alle werkelijke potentiële kopers (die rij zeg maar): horloge is als nieuw!
Dit soort misverstanden krijg je dus Hans, als je niet even swiffert …
Bovendien schreef je op mijn opmerking dat er krassen waren, “die zitten er ook”. Ik vind de vraag van @Willemseiko dan ook niet zo raar. Ik schrok er ook van.
Ik heb net mijn Seiko Speedding verkocht, dus ik heb weer centjes wat liggen. Maar het zal niet genoeg zijn voor je. Jammer dat die van @Mickey_Donovan al weg is (aan @Piede zie ik hierboven), die had ik anders vandaag gelijk gekocht. Gewoon om eens te proberen, lekker cleane uitvoering …
Mooie Astron!
Veel draagplezier.
Staat goed Veel plezier ervan.
Man, dat ík dat op mijn geweten heb, en nu verder zal moeten meedragen!. Maar die krassen záten er dus ook. In die grondplaat. Tja, moet ook altijd ALLES uitleggen.
Geniet van deze pracht astron
Welkom
had je iets anders kunnen verwachten dan?
Nee, eigenlijk niet. Maar hier en daar was er wat twijfels. Vandaar mijn comment.
Je had toch noets anders verwacht he.
Nee
Mooi hè
Geen omkijken naar
Dit is toch echt in mijn ogen de mooiste astron ooit gemaakt, de wijzerplaat die precies uit carbon is vevaardigt.
Het goud in combo met het zwart, die schedel in de linker subdial.
Echt PRACHTIG
Ook een zeer mooie, de wijzerplaat is echt clean met dat zwart
Dankjewel voor de complimenten.
Een andere kenmerk dat ook uitspringt zijn de wijzers.
Doordat ze wit zijn, zijn ze erg goed zichtbaar.