Nee, eigenlijk niet. Maar hier en daar was er wat twijfels. Vandaar mijn comment.
Je had toch noets anders verwacht he.
Nee
Mooi hè ![]()
Geen omkijken naar
Dit is toch echt in mijn ogen de mooiste astron ooit gemaakt, de wijzerplaat die precies uit carbon is vevaardigt.
Het goud in combo met het zwart, die schedel in de linker subdial.
Echt PRACHTIG ![]()
![]()
Ook een zeer mooie, de wijzerplaat is echt clean met dat zwart ![]()
Dankjewel voor de complimenten.
Een andere kenmerk dat ook uitspringt zijn de wijzers.
Doordat ze wit zijn, zijn ze erg goed zichtbaar.
Schedel ?
Mij nooit opgevallen.
Kan je dat laten zien ?
In de linker sub dial:

Oh ja dat was me zelfs nog niet opgevallen, de vorm van de wijzers is ook prachtig
.
Het is inderdaad by far de mooiste astron naar mijn mening, koester hem
.
Hij noemt dus ook seiko astron kojima ![]()
Voordat ik de knoop heb doorgehakt, heb ik uitgebreid onderzoek gedaan wat er op dat moment op de markt was.
Dat was in het najaar van 2022. Ik heb toen alles over dit model gelezen. Afspraak gemaakt alvorens de koop. Uiteindelijk gekocht, lekker dagje uit met vrouw ervan gemaakt.
Dit horloge is ook erg speciaal en zal ik altijd koesteren.
Zou ik de kortste deelnemer aan dit topic ooit zijn? De Astron kwam op donderdagmiddag en 24u later was ie weer vertrokken ![]()
Dat begrijp ik, is een zeer mooi horloge. Toen ik een astron wilde kopen heb ik ook alle modellen afgegaan en ben ik ook op de mijne gestuit.
Gezocht welke AD deze had en inderdaad ook een leuk dagje van gemaakt met men vrouw en ons zoontje
.
Bij de AD direct naar de astron gevraagd en hij zei: aangezien je er direct achter vraagt heb ik gevoel dat er niet veel uitleg nodig is
.
Ik zei nee, ik wist het namelijk beter dan hem qua specs enzo
.
En dit is hem dan he ![]()
Ook voor mij een horloge om nooit meer te vergeten en toch wel de 2de mooiste (vind ik persoonlijk😋).
Ik moet zeggen dat de nieuwe limited edition’s mij persoonlijk ook aanspreken
Maarja ik ben voor een andere grail aan het sparen
Hahaha, zou zomaar kunnen…
Oh ja, vertel…
Wat moet ik vertellen?![]()