Je hebt de goede keuze gemaakt!
Zijn er bracelets te koop voor de Astron ?
En zo ja, waar dan ?
De bracelet van 1 van mij is wel aan vervanging toe.
Ik zou eens beginnen bij Seiko zelf, maar dat had je vast al wel bedacht …
Verder weet ik het niet! Ik zou zelf te allen tijde alleen maar een OEM band willen, dus van Seiko.
PS Als je ze toch aan de telefoon hebt, kun je ook even vragen of ze een rubberen band hebben voor de SSE161.
Ik kocht een nieuwe:Astro2. Hele andere sluiting. Begreep de fijnafstelling eerst niet. Maar die was er wel! Even doorploeteren. Is van Seiko altijd prcies af te stellen. Bied graag hulp
Nadat je een nieuwe Astron hebt gehaald, hoef je de andere nog niet aan je hond te voeren?
Hij wilde weten of het al tijd was voor zijn ontbijt.
Allereerst van harte welkom op het forum. Als het bij vingerafdrukken blijft, zou ik mij verder geen zorgen maken. Wel is het vervelend dat de garantiekaart niet is ingevuld.
mijnheer, wat zijn dat allemaal voor een rare streepjes op uw wijzerdplaat? Is dat een retourtje of zo? Dat wordt glas lichten en de wijzerdplaat ploetsen (nee, niet de plaat poetsen, maar hem eens flink oppoetsen bedoel ik). Wel een bekend klokje meen ik?
Gebeuren rare dingen sinds 'ie helemaal vol is!
Heb jij dat niet?
Laat nog eens een mooie foto van je Astrons (jaja, meervoud …) zien @HansvV. Of heeft de teckel ze allemaal opgegeten?
onze teckerd kon geen keuze maken bij het avondeten. Dus nu zit ik hier met twee afgelikte Astros. Die moeten dus eerst in een uitvoerig desinfectiebad, want met de nog voortdurende serinaepidemie en nu ook nog de vogelgriep er overheen snap je natuurlijk wel dat we geen enkel risico moeten mogen kunnen willen lopen. Wordt dus morgen helaas.
Ok, zoals gezegd: een stilleven met twee Astron. Een fruitpic zeg maar. Ongeveer zoals Johannes Vermeer dit destijds geschilderd zou hebben. Of was het…nou ja, who cares? Dat voor de zondag dus. Ik neem aan dat jullie hier tevreden mee zijn?
hè gelukkig
kijk @junior op deze zit die ladingsindicator niet! Dat scheelt toch een hoop meterkijkstress!
Zit er wel op, moet er alleen iets voor indrukken🙂.