Die blauwe wijzerplaat is wel fraai!
Ikzelf hou wel van een beetje drukte, als het maar niet te gek is. Wat dat betreft is mijn SSE161 eigenlijk perfect. Zit een beetje tussen superdruk en de jouwe in. Het ken net.
Ik zit trouwens wel met een scheef oog te kijken om te ruilen richting de SSH003.
Ben alleen een beetje bang dat 'ie me te licht is. Daar had ik bij mijn Citizen ook last van. Dat was qua afmetingen ook een fors horloge, maar je had continu het gevoel dat je niks aan de pols had. Gewicht en afmeting waren niet goed in verhouding, vond ik.
Wel heel gaaf ding ook, die SSH003.
Voorlopig hou ik het maar maar even bij plaatjes kijken …
Tis rustig bij de Astronauten. Stilte voor de storm? Wordt dit eentopictopweek maar hadden we hem nog niet zien aankomen? Of incommen? Whatever. Dan maar weer de vertrouwde pols tonen. Extra opgepoetst. Wat looptie toch mooi gelijk met die andere! Onvoorstelbaar precies.
Bedankt @HansvV. Gelukkig geen van beide. Gewoon een ouderwets griep aanval. Begon op zaterdag en vandaag op dinsdag al een heel stuk beter. Alleen maar moe en vooral veel rust genomen.
heb jij je beide exemplaren wel eens een dagje met elkaar vergeleken om te controleren of die Astro’s écht wel zo precies lopen? Ik bedoel, bij Seiko kunnen ze vrolijk van alles beweren, maar dat is in Japan. Die hebben daar toch weer een andere tijd.