De ‘diepliggende’ solar cells, de omkadering van 't datumgat, opgelegde urenmarkers en de tijdzone binnenring. Het is allemaal heel mooi in balans én fraai afgewerkt. Vind ik.
Nog steeds erg blij met deze Astron.
Zie deze voorbijkomen: SBXY005. Astron, geen GPS maar radio-wave, kal 8B63, bouwjaar 2021. Zie hem nergens in de line up die @Maximliu eerder stuurde. Iemand bekend met deze modellen?
Aan het ref. nummer te zien een domestic market model (JDM), dus niet in de winkel buiten Japan.
In een iets andere kleurencombi, mn. een donkere wijzerplaat, zou ik 'm best wel pruimen. Wat mag dit kosten? Oh ik zie het al, list is 132.000JPY (kleine duizend euro excl. BTW/importzooi) …
Je hebt gelijk, had niet de gehele lijst naar boven gekregen. Er staan zo te zien 3 Ti en nog meer stalen uitvoeringen op dat overzicht. Maar ja, je zou ze eerst eens live willen zien voordat je zo maar iets bestelt.
klopt, zie bericht hierboven. Het is een hele serie: Ti en Fe. Maar blijkbaar niemand hier die er al één heeft, zodat je eens een fijne WP zou kunnen bekijken.
Inderdaad, was het al aan het zoeken. Ziet er toch niet verkeerd uit. @ThaPapper hoe bevalt deze Astron? Nog op- of aanmerkingen daarover?
Wel grappig overigens: er stond er vanochtend één op MP (uit Veldhoven, nieuw, vandaar mijn interesse) maar die is er inmiddels al weer van verdwenen. Flitsende business, as usual with Astron
Ha, best grappig zoals de dingen weer rond komen. Gefeliciteerd, en dan alsnog de vraag hoe hij bevalt (straks). Dus dat svp even posten. Dan kan ik bezien of ik er één via andere kanalen kan laten komen.
Zo we zien, kan het soms snel gaan in het leven en dat is dan weer iets om regelmatig even bij stil te staan. (ThaPapper, 2022)
Ter info, deze JDM Astron beviel uitstekend; heerlijke vintage uitstraling, saffier met AR, titanium met dia-shield, dual time, radiozender gestuurd, geen GPS dus mooi plat en comfortabel dragend.
Maar ja, er moet wat leven in de brouwerij blijven, dus ben inmiddels alweer wat andere paden in geslagen en met hartelijke dank voor de voortreffelijke hulp van Q-Watches, heeft deze inmiddels een nieuwe gelukkige eigenaar gevonden.