Seiko Astron only (Deel 1)

BTW (21%), afhandelingskosten zo’n 15 euro en nog wat klein inklaringsbier. Ik doe altijd 25% bij het totaal van het boodschappenmandje (dus incl. verzendkosten). Daarmee zit je vrijwel altijd en met alle landen buiten de EU goed.

Dus, bij een aanschaf buiten de EU van 800 euro hou ik rekening met 1000 totaal.

3 likes

@HansvV, het horloge is weer beschikbaar op Marktplaats.
Misschien contact opnemen met @royke74?

3 likes

We hebben inmiddels contact gehad … Tnx @Maximliu :grinning:

2 likes

Dank inderdaad. Was een wat verrassend verloop. Ik kijk nu, met de huidige kennis, wat het eventueel hierheen halen van één van de andere modellen me gaat opleveren. Er zijn zwarte dials, en blauwige, en …Was totaal onbekend met dit model. En radio of GPS is mij om het even eigenlijk. Heb een Citizen die naar de radio luistert en zich dan heel correct aan de tijd houdt. Kan dus ook.

Zitten inderdaad mooie horloges bij. Heb geen ervaring met radio gestuurd…

stuurt best lekker hoor

2 likes

3 likes

Goedemorgen :coffee: , gisteren deze mee naar huis genomen :blush:

12 likes

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

Thx! Was niet echt op zoek, maar kon dit aanbod niet laten liggen… Soms moet je beetje geluk hebben.

1 like

leuk model inderdaad. Waar “vond” je die zo maar onverwacht (als ik vragen mag)?

Even een uurtje in de zon, en hij is weer vol.
Veel plezier ermee.

1 like

Via MP… rede van verkoop was een triest verhaal , details laat ik hier achterwege.

2 likes

Gaat lukken :sun_behind_small_cloud:

4 likes

Op zoek naar een hele mooie Astron ?
Deze nu in het blauw.

4 likes

Wat anders op t oog of 1 genoeg?:blush:

Iets anders gekocht.
En deze komt de doos niet uit.
Dus vandaar.

Wat heb je erbij gekocht als ik vragen mag? Ga idd ook binnenkort nog maar 2 horloges in het blauw zetten.

Deze. Zimbe nr. 14

3 likes