Seiko Astron only (Deel 1)

Ha, best grappig zoals de dingen weer rond komen. Gefeliciteerd, en dan alsnog de vraag hoe hij bevalt (straks). Dus dat svp even posten. Dan kan ik bezien of ik er één via andere kanalen kan laten komen.

Middag all. :slightly_smiling_face:

Zo we zien, kan het soms snel gaan in het leven en dat is dan weer iets om regelmatig even bij stil te staan. (ThaPapper, 2022) :thinking:

Ter info, deze JDM Astron beviel uitstekend; heerlijke vintage uitstraling, saffier met AR, titanium met dia-shield, dual time, radiozender gestuurd, geen GPS dus mooi plat en comfortabel dragend.:ok_hand:

Maar ja, er moet wat leven in de brouwerij blijven, dus ben inmiddels alweer wat andere paden in geslagen en met hartelijke dank voor de voortreffelijke hulp van Q-Watches, heeft deze inmiddels een nieuwe gelukkige eigenaar gevonden. :pray::+1:

3 likes

Nou zo snel gaat het niet. Hij is alleen gereserveerd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ah, wie weet zijn er dan nog mogelijkheden voor andere geïnteresseerden, het zou iig leuk zijn wanneer het horloge naar een echte liefhebber gaat. :slightly_smiling_face:

Dan heb ik hem en wat anderen op de valreep nog gezien! :+1::grinning_face_with_smiling_eyes: :motorcycle:

1 like

Jij bent ook niet zo maar iemand Rik. :smiley::+1:

2 likes

Great minds think alike… :relieved:

1 like

Hoeveel zijn de bijkomende kosten ongeveer bij een bestelling uit Japan? Iemand enig idee?

1 like

BTW (21%), afhandelingskosten zo’n 15 euro en nog wat klein inklaringsbier. Ik doe altijd 25% bij het totaal van het boodschappenmandje (dus incl. verzendkosten). Daarmee zit je vrijwel altijd en met alle landen buiten de EU goed.

Dus, bij een aanschaf buiten de EU van 800 euro hou ik rekening met 1000 totaal.

3 likes

@HansvV, het horloge is weer beschikbaar op Marktplaats.
Misschien contact opnemen met @royke74?

3 likes

We hebben inmiddels contact gehad … Tnx @Maximliu :grinning:

2 likes

Dank inderdaad. Was een wat verrassend verloop. Ik kijk nu, met de huidige kennis, wat het eventueel hierheen halen van één van de andere modellen me gaat opleveren. Er zijn zwarte dials, en blauwige, en …Was totaal onbekend met dit model. En radio of GPS is mij om het even eigenlijk. Heb een Citizen die naar de radio luistert en zich dan heel correct aan de tijd houdt. Kan dus ook.

Zitten inderdaad mooie horloges bij. Heb geen ervaring met radio gestuurd…

stuurt best lekker hoor

2 likes

3 likes

Goedemorgen :coffee: , gisteren deze mee naar huis genomen :blush:

12 likes

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

Thx! Was niet echt op zoek, maar kon dit aanbod niet laten liggen… Soms moet je beetje geluk hebben.

1 like

leuk model inderdaad. Waar “vond” je die zo maar onverwacht (als ik vragen mag)?

Even een uurtje in de zon, en hij is weer vol.
Veel plezier ermee.

1 like