Via MP… rede van verkoop was een triest verhaal , details laat ik hier achterwege.
Gaat lukken
Wat anders op t oog of 1 genoeg?
Iets anders gekocht.
En deze komt de doos niet uit.
Dus vandaar.
Wat heb je erbij gekocht als ik vragen mag? Ga idd ook binnenkort nog maar 2 horloges in het blauw zetten.
Is zwart titanium … leuke
Echt vet, die lumen zo op de foto krijgen👍!
Ja, dit was een kwestie van met pols in de zon en naar binnen rennen voor de foto @Jantjevanalles
Seiko Astron(s) zijn prachtige horloge. Kunnen mij zeker bekoren. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor eentje aan te schaffen. Maar ik heb een probleem… ik kan niet kiezen. De ene mooier dan de ander. Dan krijg je nog de specificaties. Weet niet of caliber iets uitmaakt? Waarschijnlijk gebruik je niet alle mogelijkheden. Het ene moment denk ik… een model met alleen tijd en datum, ander moment denk ik… 2e tijdzone is ook wel eens fijn. Zou dan ook titanium versie kiezen. En zo kan ik doorgaan… Maar vergelijken en speuren vind ik leuk om te doen. Anders dan sommige forumleden… als ik iets koop doe ik het niet snel weg. Ben dan gehecht aan mijn horloge in dit geval.
Kan mij iemand vertellen waar de markering op deze foto voor dient? Ik zie hem niet terug op mijn Astron die ook uitgerust is met een 5x53 uurwerk. Just curious.
Ik heb ook geen idee🧐