Seiko Astron only (Deel 1)

Even in het ochtend zonnetje

4 likes

4 likes

Is zwart titanium … leuke :slight_smile:

1 like

5 likes

Echt vet, die lumen zo op de foto krijgen👍!

1 like

Ja, dit was een kwestie van met pols in de zon en naar binnen rennen voor de foto @Jantjevanalles :rofl:

2 likes

Seiko Astron(s) zijn prachtige horloge. Kunnen mij zeker bekoren. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor eentje aan te schaffen. Maar ik heb een probleem… ik kan niet kiezen. De ene mooier dan de ander. Dan krijg je nog de specificaties. Weet niet of caliber iets uitmaakt? Waarschijnlijk gebruik je niet alle mogelijkheden. Het ene moment denk ik… een model met alleen tijd en datum, ander moment denk ik… 2e tijdzone is ook wel eens fijn. Zou dan ook titanium versie kiezen. En zo kan ik doorgaan… Maar vergelijken en speuren vind ik leuk om te doen. Anders dan sommige forumleden… als ik iets koop doe ik het niet snel weg. Ben dan gehecht aan mijn horloge in dit geval.

2 likes

Zo , de eerste werkdag van de week zit er weer op.

5 likes

4 likes

Kan mij iemand vertellen waar de markering op deze foto voor dient? Ik zie hem niet terug op mijn Astron die ook uitgerust is met een 5x53 uurwerk. Just curious.

3 likes

Ik heb ook geen idee🧐

Goedemorgen allemaal :artificial_satellite::sunny:

4 likes

Gave klok zeg! Het horloge in mijn bezit heeft de zelfde layout maar dan in blauwe dail en titanium zwarte kast, ik vind deze stijl een stuk rustiger aandoen dan de andere bekende astron-modellen.
Nog steeds heel erg blij met dit horloge!

Vandaag zelfs 11 satellieten ontvangst met update altijd leuk om te zien als ie bezig is😁.

1 like

Thx! Ben er ook erg blij mee. Nu kleine 2 weken in bezit…

1 like

En hoe zie je dat hij update via 11 satellietten ?

Mijn NA :blush:

12 likes

Das een bekende :blush::+1:

1 like

De seconden wijzer geeft het aantal satellieten aan waarmee hij verbinding heeft.

2 likes

Als ie in die stand staat ben je bezig met instellingen voor de 2de tijd, het klokje op de 6 positie

1 like