Seiko Astron only (Deel 1)

Goedemorgen allemaal :artificial_satellite::sunny:

4 likes

Gave klok zeg! Het horloge in mijn bezit heeft de zelfde layout maar dan in blauwe dail en titanium zwarte kast, ik vind deze stijl een stuk rustiger aandoen dan de andere bekende astron-modellen.
Nog steeds heel erg blij met dit horloge!

Vandaag zelfs 11 satellieten ontvangst met update altijd leuk om te zien als ie bezig is😁.

1 like

Thx! Ben er ook erg blij mee. Nu kleine 2 weken in bezit…

1 like

En hoe zie je dat hij update via 11 satellietten ?

Mijn NA :blush:

12 likes

Das een bekende :blush::+1:

1 like

De seconden wijzer geeft het aantal satellieten aan waarmee hij verbinding heeft.

2 likes

Als ie in die stand staat ben je bezig met instellingen voor de 2de tijd, het klokje op de 6 positie

1 like

Op het moment dat het horloge de verbinding aan het leggen is geeft de secondenwijzer aan hoeveel satellieten hij gedetecteerd heeft.

2 likes

Sowwy had je reply nog niet gelezen, maar idd correct!

1 like

Mooi horloge, de eenvoud is toch vaak krachtig! van harte met je NA!

2 likes

Moet even terug bladeren, maar is mooi horloge ook :ok_hand:

1 like

Ik vind de sbxy005 er echt prachtig uitzien…

1 like

Wat een super lekker weer :sunny::sunny: en meteen even laden en :artificial_satellite::artificial_satellite::artificial_satellite:

3 likes

Vrolijk het weekend in met mijn net binnengekomen nieuwe aankoop.
De rechter had ik al, de linker er nu bij.
Toch wel erg fijn dat titanium, stuk lichter. Bij mijn eerste Astron nooit het bandje precies goed kunnen krijgen, dat titanium bandje is net wat anders, die zit na verwijderen van een linkje meteen goed.
Voor de sluiting bij de titanium band, zit een half linkje, die heeft mijn stalen band niet, maakt net het verschil.
Weet nu al welke ik vaker ga dragen😉.

7 likes

Gefeliciteerd met je NA👍 mooi horloge

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooie collectie. Titanium vind ik ook erg fijn en als ik moet kiezen is titanium altijd mijn keuze.

Collectie, tja, jij kent mij he….eentje erin is weer eentje eruit😉.
De Satellite wave blijft, en nu de titanium Astron ook, dus, tja, ik denk dat die stalen de verkoop in gaat…….

…we zijn benieuwd. Velen hebben dat voornemen, maar scoren uiteindelijk toch dozen vol. Mooie aanwinst, al vind ik het jammer dat de meeste Ti uitvoeringen van de Astron van die schuiven op de zijkant hebben zitten i.p.v. elegante ronde drukknopjes. Kwestie van smaak, kan het ook niet helpen.

1 like

Smaken verschillen inderdaad, ik vind die ovale knoppen mooier dan die ronde.

De komende dagen kijken welk horloge voor mij prettiger draagt, dan mag de andere Astron de verkoop in.
De meeste pluspunten zijn nu al voor de nieuwste aanwinst, lichter waardoor het voor mij prettiger draagt, bandje bevalt ook veel beter, voor mij wel op de juiste maat te krijgen iets wat met de SSE161J1
niet mag lukken.