Inderdaad kwestie van smaak.
Ik moet niets hebben van die ronde knoppen.
Echter wel van die schuiven…
Inderdaad smaken verschillen, ik vind de ronde knoppen niet proportioneel tov van de kast en ten tweede geeft me dat meer een gevoel een chronograaf te zijn terwijl dat niet het geval is…
Ik ben ook voor de schuiven!
Jawel die zit er, maar samen met linkje erbij of eentje eraf, nog niet geheel passend te krijgen.
Die linkjes bij de titaniumband zijn vlak voor de sluiting halve linkjes.
Bij mij bestaat de stalen band uit alleen hele linkjes.
Buiten dat draagt het gewicht van de titanium uitvoering prettiger voor mij.
Die kleine miniaanpassing is er niet overigens, met die gaatjes moet ik het doen bij de stalen versie.
Bij mijn titanium versie ook overigens, alleen die halve link maakt het verschil.
Als je micro verstelling met gaatjes hebt in je sluiting, heb je niet die mini verstelling als zichtbaar op jouw foto.
Ja dat snap ik inderdaad, ik had alleen verwacht dat het misschien een van de verschilen is tussen Fe en Ti, maar nu blijkt er dus ook binnen Ti nog verschillen te zijn…
Schuiven voor geen (milli)meter…
nou, laat maar schuiven dan
Hoe gaan we dat straks doen, met onze Astron, als ze er straks voor kiezen, om tussen de zomer en wintertijd te gaan zitten ?
Dan zitten we met dat halve uur verschil.
Gaat dat dan goed komen met de GPS, en hoe stel je dat in ?
is dat niet iets wat voor Europa in meer algemene zin wordt besloten, zodat de GPS dat gelijk mee krijgt?
Ik weet niet wie dat gaat instellen.
Maar het zal zo’n vaart niet lopen.
Ze praten er al jaren over.
En ze willen dezelfde tijd aanhouden als Duitsland.
Daarom: het zal nooit iets worden dat ons landje geheel alleen in afwijking van enkele (grote) buren zal gaan doen. En anders moeten we de schroevendraaier in die Astron gaan steken.