Seiko Astron only (Deel 1)

Dikke Seiko duiker!
Een SPB207, de nieuwe ‘MM200’. Die heb ik al gehad met een blauwe plaat, de groene leek me ook wel eens aardig.

Ik zag dat jij weer een SPB077 om de pols hebt, ook zo’n horloge die maar blijft knipogen. Nummer vier hè? Gelukkig, ik ben niet de enige gek! :joy:

Niets, helemaal niets!
Toch maar even handmatig DST uitgezet.

Ja, te gek voor woorden eigenlijk, verkoop m maar niet meer :joy: . Maar de Astron zou ik er niet voor wegdoen.

Nee dat zeker niet 🫣

Doet volgens mij alleen het 5X uurwerk.

1 like

hij staat op tijd hoor

5 likes

Nu de andere nog.

1 like

Als dat degene is op je profielfoto, is dat automatisch gegaan gok ik

Dat heb je goed, de andere twee niet die zijn van een generatie daarvoor.

1 like

14 likes

Ik zie allemaal mooie Astrons hierboven. Ik begrijp (is voor mij nog een beetje nieuw) dat er ook een goedkopere lijn is zonder GPS, maar wel radiogestuurd. Snap nu ook het prijsverschil. Tegelijkertijd vind ik deze wel fraai (zeker met de blauwe plaat). Het is de sbxy011. Was even benieuwd of iemand die wel eens in handen heeft gehad.

6 likes

Laatste aanwinst…

Titanium, dus lekker licht!

6 likes

Fraai!

2 likes

Zie

mijn post 869 hierboven. Heb deze sinds Q1 dit jaar. Fijn klokje, lekker licht en toch helemaal Astro(n)

3 likes

Had die post wel gezien, maar niet goed opgelet (moet de modellen nog een beetje leren kennen). Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?

Online via een veiling in Duitsland

Nog niet maar wie weet

Afgelopen dagen geboden op een mooie met blauwe wijzerplaat op catawiki. Helaas ging die net aan mijn neus voorbij.

Ik vind daar de prijsverwachting (om het zo maar te noemen) soms wat over the top. Heb zelf goede resultaten met Ebay.de (neem aan dat ik dat hier op dit forum gewoon mag zeggen. Indien niet, dan deze post snel verwijderen svp).

Deze Astron haalde die verwachting ook niet. Ik had alleen pech dat ik niet kon reageren toen ik overboden werd.

Mag ik weten wat jij voor je Astron op ebay betaald hebt?

Die ouwe Astron van mij, staat weer op marktplaats…:grin:

1 like

Welke?