Jij hebt zoveel Seiko’s (gehad) dat ik ook even niet weet welke.
Vertel! Of ûh, linkje …
PS Ik ben nog wel in de markt voor zo’n ‘big date’ (dubbele datumaanduiding op 12) maar dan wel via een ruildeal.
Jij hebt zoveel Seiko’s (gehad) dat ik ook even niet weet welke.
Vertel! Of ûh, linkje …
PS Ik ben nog wel in de markt voor zo’n ‘big date’ (dubbele datumaanduiding op 12) maar dan wel via een ruildeal.
Linkje…
Oh die, haha.
Let op, buts op de zijkant! Kan gebeuren. Maar de prijs is er nog steeds niet naar.
Ja die buts…
Als je die niet op de foto krijgt, ben je familie van Stevie Wonder…
Tja, ûh …
Heeft kleine gebruikssporen op de sluiting en de linker zijkant van de horlogekast, moeilijk te zien op de foto’s.
Vorige week kwam deze op mijn pad en wou deze kans niet mis lopen. Dus ook maar genomen. Mijn nieuwste aanwinst. SSH105J1.
Gisteravond bij @HansvV deze mooie Astron opgehaald. Het is er eentje met radio signaal. Voordeel voor mijn niet zo dikke polsen is dat ie wat kleiner is. En door het titanium draagt ie lekker licht.
Ik was nog maar net op zoek naar een Astron. Had eerst dezelfde met blauwe accenten op het oog. Maar wel heel blij met deze versie.
Mooie aanwinsten Heren…
Nice !
Veel draaggenot gewenst
eigenlijk is deze natuurlijk veeel mooier! Plezier ervan Richard.
Ja Hans, ik denk dat je gelijk hebt. Deze is gewoon mooier. Goed dat het zo liep en jij bedankt voor je aanbod!
Fijn te horen dat hij bevalt. Beter zo dan een leven grotendeels in mijn (best wel mooie) horlogedoos. Té veel keus, té weinig gedragen. Mijn vrouw zei:"…en nu, of anders…!!!". Nou, dan weet je het wel. Zij de deur uit, of dat horloge. Ik dacht nog even…: best wel een leuk horloge.
Ojee heel gevaarlijk🙃
Lekker man!
Veel draagplezier …
Tja, zo gaat dat op HF! Pas maar op, voor je 't weet heb je een kast vol van die dingen. Dit is overigens wel een hele fraai aftrap, vind 'm erg mooi. Veel plezier ermee.
Ik heb persoonlijk liever een verrassing dan een crematie.
Dank je wel. Zitten ook veel mooie details in.
Vind ik eigenlijk wel van elke Astron, de wijzerplaatopbouw en de kast zijn meestal helemaal ‘on par’. Dat rooie randje bij jouw kroon, dat zijn dé details die het leuk maken. Sportief!