Ja Hans, ik denk dat je gelijk hebt. Deze is gewoon mooier. Goed dat het zo liep en jij bedankt voor je aanbod!
Fijn te horen dat hij bevalt. Beter zo dan een leven grotendeels in mijn (best wel mooie) horlogedoos. Té veel keus, té weinig gedragen. Mijn vrouw zei:"…en nu, of anders…!!!". Nou, dan weet je het wel. Zij de deur uit, of dat horloge. Ik dacht nog even…: best wel een leuk horloge.
Ojee heel gevaarlijk🙃
Lekker man!
Veel draagplezier … 
Tja, zo gaat dat op HF! Pas maar op, voor je 't weet heb je een kast vol van die dingen. Dit is overigens wel een hele fraai aftrap, vind 'm erg mooi. Veel plezier ermee.

Ik heb persoonlijk liever een verrassing dan een crematie.
Dank je wel. Zitten ook veel mooie details in.
Vind ik eigenlijk wel van elke Astron, de wijzerplaatopbouw en de kast zijn meestal helemaal ‘on par’. Dat rooie randje bij jouw kroon, dat zijn dé details die het leuk maken. Sportief!
Deze laatste aanwinst (SSH105) heeft ook wat lichte gebruikers sporen op de band als clasp.
Zodoende ben ik zelf minder beangstigend voor de eerste krasjes.
Terwijl de andere 2 (SSH083 + SSH097) zijn in gedragen nieuw staat. En hoop ik ook zolang mogelijk te houden.
Aangezien ik binnenkort naar het buitenland op reis ga, neem ik automatisch ook de SSH105 mee. Kan ik het lekker met een gerust hart gaan dragen.
Zie @mymese, voor je het weet heb je er drie!

Ik moet het afkloppen maar mijn SSE161 is nog krasvrij. Diashield helpt ook wel denk ik. Ik ben er wel netjes mee maar het is ook weer niet zo dat ik altijd de lange mouw er overheen draag. Het is wel een gebruiksvoorwerp.
Je hebt helemaal gelijk.
Maar bij een horloge dat al wat battle scars heeft, doet het veel minder pijn in mijn ogen als er iets gebeurt.
Fijne zondag!
PS Ben je je verzameling aan het uitdunnen @HansvV? ![]()
Eerst je SBXY017 en nu je SSH093 in de verkoop. Mooi ding trouwens! Succes met de verkoop.
Ach, we flipperen allemaal wel eens merk ik op. Drie Astrons was een beetje te veel. Twee eigenlijk ook, en mijn vrouw dreigt nog steeds, dus, tja. Hij is inderdaad wel mooi, maar dat vind ik degene die wij beiden hebben ook. Je moet ergens kiezen.

Ik vind hem moeilijk om goed te fotograferen. Hier een geleende foto:
Er zitten veel mooie blauwe accenten in. Maar ja, zoals vaker gezegd: je kunt er maar één dragen (meer staat zonder meer heel speciaal).
horen wel taartjes bij vind ik,
Lekker
Werk in uitvoering …

jij vindt altijd wel een passende visualisatie! Petje af! De vraag is nu of wij hier Arjan bezig zien om ons te gaan verrassen na deze succesvolle ballotage?