Seiko Astron only (Deel 1)

Deze laatste aanwinst (SSH105) heeft ook wat lichte gebruikers sporen op de band als clasp.
Zodoende ben ik zelf minder beangstigend voor de eerste krasjes.
Terwijl de andere 2 (SSH083 + SSH097) zijn in gedragen nieuw staat. En hoop ik ook zolang mogelijk te houden.
Aangezien ik binnenkort naar het buitenland op reis ga, neem ik automatisch ook de SSH105 mee. Kan ik het lekker met een gerust hart gaan dragen.

2 likes

Zie @mymese, voor je het weet heb je er drie!

:joy:

Ik moet het afkloppen maar mijn SSE161 is nog krasvrij. Diashield helpt ook wel denk ik. Ik ben er wel netjes mee maar het is ook weer niet zo dat ik altijd de lange mouw er overheen draag. Het is wel een gebruiksvoorwerp.

1 like

Je hebt helemaal gelijk.

Maar bij een horloge dat al wat battle scars heeft, doet het veel minder pijn in mijn ogen als er iets gebeurt.

1 like

Fijne zondag!

PS Ben je je verzameling aan het uitdunnen @HansvV? :wink:
Eerst je SBXY017 en nu je SSH093 in de verkoop. Mooi ding trouwens! Succes met de verkoop.

5 likes

Ach, we flipperen allemaal wel eens merk ik op. Drie Astrons was een beetje te veel. Twee eigenlijk ook, en mijn vrouw dreigt nog steeds, dus, tja. Hij is inderdaad wel mooi, maar dat vind ik degene die wij beiden hebben ook. Je moet ergens kiezen.

2 likes

:joy:

1 like

Ik vind hem moeilijk om goed te fotograferen. Hier een geleende foto:

Er zitten veel mooie blauwe accenten in. Maar ja, zoals vaker gezegd: je kunt er maar één dragen (meer staat zonder meer heel speciaal).

4 likes

Een speciaal welkom aan @hamiltonfan, want ûh …

… enne van harte met je SSH-093.
:sunglasses:

4 likes

horen wel taartjes bij vind ik,

1 like

Lekker

1 like

Werk in uitvoering …

VillainousMistyCaterpillar-max-1mb

3 likes

jij vindt altijd wel een passende visualisatie! Petje af! De vraag is nu of wij hier Arjan bezig zien om ons te gaan verrassen na deze succesvolle ballotage?

2 likes

Ik denk dat hij zich de afgelopen uren verloren waant in de onmetelijke schoonheid van zijn jongste astrononische aanwinst. Daarnaast is hij waarschijnlijk in afwachting van zijn aanstaande naamsverandering, van @hamiltonfan naar @astronfan. Dan kan hij met een gerust hart “Hamilton Only” voorgoed achter zich te laten …

:wink:

2 likes

Strak plan! Ik ben weer terug bij waar het begon: de Oerknal.

Staat ook niet verkeerd vind ik. Sober, strak en smaakvol vormgegeven met tinten van zwarte bessen en zilveruitjes.

5 likes

Ben begonnen met Seiko, toen Hamiltons, Orissen, Omega’s, Breitlings, Rolexen… Heel veel verkocht de laatste maanden. Toen weer een paar nieuwe Omega’s, een Breitling en een Cartier gekocht. Toen ik dacht klaar te zijn kwam de Astron voorbij…

3 likes

Dat dacht ik ook, en toen had ik er opeens drie. Maar geen probleem, ze slijten niet, tikken gewoon door en staan altijd voor je klaar.

2 likes

no-gifs-2pumGr

:arrow_up:

Dank je! :sunglasses: :beers:

Eens!

#AstronSpam :artificial_satellite:

5 likes

…bij die van jou bespeur ik ook accenten van wilde bosvruchten??? Kan ook wat anders zijn natuurlijk

2 likes

6 likes

bbc-breaking-news

Ik heb de SSE161 op de post gegooid, op weg naar een nieuwe eigenaar en er is weer eens een automaatje op komst. Oude bekende, de Squale 1521. Een ding weet ik zeker, een Astron komt zeker nog eens in de collectie en dan hopelijk de ‘big date’ of een SSH003. Dat zou leuk zijn en ben ik ook al een hele tijd naar op zoek.

Voor nu dus even afscheid, maar I’ll be back … for sure!

:beers:

3 likes