Seiko Astron only (Deel 1)

Stoot 'm niet :+1:

2 likes

Zijn er nu zo weinig met astrons?.
Zie ze ook niet veel te koop staan.

er zijn er meer, maar die zijn hier wat stiller lijkt het. Kan gebeuren. Ik verwacht niet dat het uit schaamte voor het bezit ervan is.

3 likes

Hahaha ik zie veelmindere voorbij komen.:upside_down_face::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Als je een Astron hebt verkoop je hem niet! :grinning:

5 likes

Mwah.
In een vlaag van verstandsverbijstering verkoop je soms zelfs een Astron … :beers:

3 likes

De mijne is weer terug…

4 likes

Helemaal mee eens.

ach, een beetje flipperen kan toch geen kwaad. Anders zit je met vijf van die dingen, dus steeds vier in die doos, én opnieuw maar keuzestress elke avond (als je hem alvast weloverwogen hebt uitgekozen voor de volgende dag, en je je dan op dát moment tóch weer bedenkt).

1 like

was vast een weloverwogen besluit.

1 like

Zelden, als het op horloges aankomt.
Enige variabele die soms roet in het eten gooit is het horlogespaarpotje, waar ik wél op let. Verder komt er geen enkele ratio meer bij kijken. Alles gaat op gevoel … :wink:

3 likes

Heel mooi!

1 like

Gewoon elke dag een andere om. Geen stress en nooit gelijk hoeven te zetten. Hoe mooi kan je het hebben.

Helemaal waar

1 like

Geen idee of dit werkt, maar ik heb op Instagram een filmpje geplaatst van mijn Astron als ie zichzelf weer op tijd zet.

Richard shared a post on Instagram: "Took my Seiko Astron out of the watch box totday. And this magic happende. #seikoastron #seiko". Follow their account to see 239 posts.

linkje

3 likes

Heerlijk zo, en de juiste muziek er ij. Toppie

Jeeehhh, al twee (2!!!) dagen geen Astronnieuws? Geen enkel titaniumklokje te licht bevonden? Niemand zijn huidige dingetje moe? Niks onderweg? Geen wijzers die weer eens diametraal volledig verkeerd staan? Geen kast die aan de voorkant zit? Niemand die zijn glas er eindelijk even uit haalt omdat het nu eens NIET SPIEGELT?? Kom op zeg: helemaal NIETS TE MELDEN???

Geen paniek er komt vast wel iets.

was ook geen paniek. Alleen complete verbazing. Die algehele leegte. Niets. Al twee (2!!!) dagen. Gek hoor.

Weekend morgen weer een dag. Ik heb hem gewoon om.