Seiko Astron only (Deel 1)

Ja, mooi, maar toch? Wáár zijn ál die anderen? Die van de (niet) spiegelende glaasjes, de allang verkochte maar nog niet vergeten klem om de arm, al die foute wijzerin/afstellingen, die…? Nou ja: dié.

@Junior en ik hebben het druk met 2 kerels, 22 ballen, 6 gaten, en 1 groot groen laken. :wink: (en ondergetekende soms ook met in slaap vallen…:see_no_evil:)

Deze doet het nog hoor…no worries :grin:

5 likes

ahh, Selby de boel weer aan het vergooien?

1 like

Haha nee…ik zeg kijken maar…:+1:

1 like

vorige keer was hij wat overmand door emoties toen hij het kampioenschap won. Was wel heeeeel bijzonder.

2 likes

Blijft ook een geweldige speler…in mijn favorieten lijstje.

1 like

Klopt. Wat wisselend soms. Je zou hem een mooie Ti-Astron toewensen. Zal wel een goedkoop Rolleksje dragen

1 like

Zoals een aantal spelers wel eens een dikke R of AP om de pols hebben…tja valt ons dan toch op heh. :sunglasses:

2 likes

Ga ik ook maar even kijken. Voor je het weet wint een Sjineesch het weer bijna. Geestelijke steun op afstand schijnt te werken.

1 like

8 likes

Blijft een aparte

1 like

Wat is het stil hier vandaag.

Ik ben van plan een Astron aan te schaffen. Eentje met ‘maar’ 1 subdial, dus met een wat rustiger wijzerplaat.

Zijn er nog zaken om op te letten? Of zijn er problemen bekend?

1 like

Geen problemen bekend denk ik.
Waar ga je kijken ?

Nu nog online.
Die van de foto is een titanium versie en ik zoek eigenlijk staal.
Deze bijvoorbeeld.

Alleen jammer dat die geen fijnafstelling heeft.

1 like

Hans heeft een mooie en wil er vanaf volgens mij.
@HansvV, servicebalie aub. er is een klant voor je! :wink:

Ik heb hem (de SSE161) gehad, op een 17,5cm pols draagt 'ie perfect. Ik vind het ook een van de mooiere ‘ouwe’ Astrons, lekker clean en heel erg draagbaar. Niet te druk ook. Gewoon mooi, vind ik.

Plaatje voor de sfeer …

3 likes

Uit den ouden doosch :slightly_smiling_face:

6 likes

Ik heb 22 cm polsen, dus moet wel passen!
Ben benieuwd wat Hans in de aanbieding heeft?

1 like

Waarom prefereer je staal ten opzichte van titanium ?

Krasgevoeligheid voornamelijk.
En het geluid en gevoel van de band.