Geef je helemaal gelijk ik vind dat titanium helemaal niks als of je geen horloge om hebt.
Niet vreemd met 23 centimeter polsen🤗
Ik vind het echt hele mooie klokken, maar de prijs houdt me nog wel even tegen. Die is voor mij zodanig, dat ik voor mezelf wel vind dat het een goed gevoel moet geven. En momenteel heb ik er een “waardegevoel” bij van rond de €750. Weet (nog) niet waarom, maar ik vind ze gevoelsmatig niet meer waard?
Qua techniek zijn het echt hele mooie horloges.
Voor jouw maximum is er weinig te koop.
Dan zou ik gaan kijken op chrono.
Voor dat bedrag word het lastig denk ik
Het is ook absoluut geen verwijt aan het horloge hoor.
Meer mijn eigen gevoel.
Op Chrono is een nieuwe voor €990 nieuw uit Japan…
Dan kom je dus uit op ruim 1200 euro.
Althans ik neem aan dat je nog importheffingen/BTW etc. mag aftikken.
Overigens is 800~900 euro voor een tweedehandsje geen gekke gedachte hoor. Maar de SSE161J1 is gewoon bijna niet meer te vinden. Ik had @HansvV erbij geroepen omdat hij er wél een heeft en er ook vanaf wil/wou. Weet het niet, hij mag het zelf zeggen …
Komt nog wel wat bij he, invoer verzending.
… net te laat.
Doe eens niet zo gemeen…tante.
Gemeen? @Willemseiko kan mij altijd nog terug om de oren slaan met:
“Ik heb wél een Astron! Jij niet. Lekker pûh …”
Alleen wel jammer dat er zo weinig plaatjes van gepost worden!
Ja dat was een mooi plaatje. Best lastig zo’n knotje lijkt mij…blijft nooit compleet goed zitten.
Ik heb er drie:stuck_out_tongue_winking_eye:
Het kan verkeren….
2 weken geleden nog nooit van Seiko Astron gehoord (ik weet het, shame on me ) en nu al om de pols.
Ik heb nog een SSE161J1 kunnen vinden bij een Nederlandse juwelier en voor een hele mooie prijs kunnen kopen. Lager dan de prijzen op Chrono.
En wat een mooie en lekkere klok in het echt. Precies goede gewicht, super ontspiegeld en zeer duidelijk afleesbaar!
De lume is ook super!
En de maat is precies goed voor mijn delicate polsjes al zeg ik het zelf…
Geen verhaal zonder even wat snelle eerste pica’s!
Ben er blij mee!
Dat snap ik. Ik wil zelfs een vierde.
Sinds een uur of twee geleden kan ik niet anders concluderen dan dat ik mij volkomen kan vinden in jouw opmerking!
Heb je ook foto’s de 3 reeds aanwezige klokjes. Ik heb ff geen zin ze zelf te zoeken…
Haha nu te donker op het moment. Morgen bij dag licht maak ik ze wel
Ben je nog binnen je waardegevoel van 750 euro gebleven ?
Van harte man! Het is inderdaad een tophorloge. Gaaf dat je 'm nog via een juwelier hebt kunnen vinden, dat is best bijzonder voor zo’n oude versie.
Veel draagplezier!
Indien ja, dan is 't helemaal een mooie catch.