Zeker!
Kijk naar je linkerpols, de gelijkenis is treffend (als je de Titanium versie niet omhebt).
Volgens mij wel, toch @HansvV?
Of niet meer ā¦
Zeker!
Kijk naar je linkerpols, de gelijkenis is treffend (als je de Titanium versie niet omhebt).
Volgens mij wel, toch @HansvV?
Of niet meer ā¦
Not me, ik kocht pas een Astron toen er een zonder toeters en bellen beschikbaar kwam in titanium. Anders is ie te zwaar voor mijn zwakke pols.
Ja dat kan natuurlijk ook nog
staat gewoon blauw te zijn hoor
Mooie NA. Gefeliciteerd.
Wat ?
Heb je weer een Astron?
En je squale?
Ben je die al kwijt ?
Komt wel weer een nieuwe voor terug hoor.
Kon het niet laten ā¦
De Squale is er ook nog. Lekker afwisselen.
Nouā¦Welcome backā¦
Thanks!
Ik moet zeggen dat ik deze SSE161 toch wel een Ʃrg mooie Astron vind. De vorige heb ik bijna een jaar om de pols gehad en met mijn flipperitusgedrag zegt dat wel wat over het horloge. Meestal ben ik met een maand of twee wel weer klaar voor iets anders.
Ik wist dat @Traveler de kriebels heeft voor iets nieuws, dus ik heb hem vanavond een voorstel gedaan en twee uurtjes later stond ik in de rij bij de McD voor een kopje koffie. Was leuk! En nu weer grote blij ā¦
Hij verkoopt trouwens ook zijn andere Astron, op weg naar een prachtige GS Springdrive. Ik heb die SSE093 ook even omgehad enne dat voelt goed aan, zoān Titanium uitvoering. Frisse witte plaat en de leren band zorgt voor een mooie klassieke uitstraling.
Ik probeer de vraag erbij te vinden.
Lukt me niet. Wat gaan we āfixenā en waarom?
Dat account is al lang niet meer actief.
Maar goed, een reactie na 5 jaar is op zich ook wel een beetje laat. Beetje wakker blijven, eerste bericht is uit 2018 ā¦
Lekker trio Willem!
Niks Mis met een trio, maar kwartet lijkt me ook wel wat.
Staan twee mooie te koop!
Die van @HansV en eentje van @Traveler ⦠sla je slag.
Even wat anders, wat zien we hier voor een horloge? Rechtsboven op de foto.
Leuk ding, met die gekleurde wijzers enzo.
Die is ook mooi maar ik draag hem nooit. Bovenste rijtje is voor het potje nieuwe astron of gs.