Seiko Astron only (Deel 1)

Stil hier…:thinking:

8 likes

9 likes

Even de rust in het Astron-hoekje doorbreken … :wink:
Alles goed hier?

:sunny: :artificial_satellite:

9 likes

Niet echt vandaar even rustig.

Hoop niks ernstigs.
Als wel, dan sterkte … :four_leaf_clover:

2 likes

De Astron zit nog steeds in de doos.
Ben voornemens hem er binnenkort al filmend eruit te halen en het hele proces van bewegende powerreserve meter (als ie leeg genoeg geraakt is?) en tijd instellen te filmen.

Daarnaast zeer aan de twijfel om hem uit het blauw te halen en toch te houden en op te nemen in de draagcarrousel.

1 like

Bevalt ie nog?

1 like

Ben nu al benieuwd!
Je kunt er een driedelige docu van maken. Netflix even bellen? :wink:

Tja, als je hem weer gaat dragen doen!
Anders misschien een beetje actiever pluggen, beetje reclame maken her en der. De advertentie is nu aardig uit het zicht geraakt volgens mij. Als niemand meer ziet dat 'ie te koop staat, tja …

1 like

Ben er heel blij mee.

1 like

Dank u het is zeker niets leuk. Maar we moeten door en er overheen komen

2 likes

Sterkte Willem!

1 like

Nogmaals sterkte! :four_leaf_clover:

Heb je advies gevolgd en er maar eens een keer een meer emotionele impuls aan gegeven!

1 like

Dank u

1 like

Zucht dit zal niet lang duren. Bedankt jongens :sweat_smile::joy:

6 likes

:crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

je kunt er wél erg goed op zien hoe laat het is, maar wellicht minder goed hoe lang het nog duurt.

2 likes

Lekker!
Koop alsjeblieft die bij @SuperC (die heeft dezelfde liggen), dan hoef ik me niet langer druk te maken over hoe ik die om mijn pols kan krijgen. Ik heb weer eens net niet genoeg liggen om in te ruilen enzo. Story of my life … :wink:

Inderdaad, … hoe lang zou het nog duren? :joy:

tja, nu raak ik het spoor mogelijk even bijster. Bedoelde hij nu:
1: ik heb hem kortgeleden in een wilde bui, terwijl ik even niet helemaal goed nadacht en er ook het geld eigenlijk niet voor had maar er toch voor ben gevallen aangeschaft en nu valt hij toch eigenlijk wat te groot uit voor mijn pols dus hup: flipperdeflap maar weer
óf
2. Zie welk een schoonheid, en ook zo precies passend bij mijn stropdas (die je hier overigens even terzijde opgemerkt niet kan zien); dat gaat niet lang meer duren vóór hij(zij?) voorgoed om mijn pols glijdt, om er nooooooit meer af te gaan.
Welke dus?

Ik gok dat @Pri voor optie 2 gaat … :sunglasses:

Het is 2023, kan ook zomaar het zijn.
Dan is het dus hen.

:beers:

1 like