Ben er heel blij mee.
Dank u het is zeker niets leuk. Maar we moeten door en er overheen komen
Sterkte Willem!
Nogmaals sterkte!
Dank u
je kunt er wél erg goed op zien hoe laat het is, maar wellicht minder goed hoe lang het nog duurt.
Lekker!
Koop alsjeblieft die bij @SuperC (die heeft dezelfde liggen), dan hoef ik me niet langer druk te maken over hoe ik die om mijn pols kan krijgen. Ik heb weer eens net niet genoeg liggen om in te ruilen enzo. Story of my life …
Inderdaad, … hoe lang zou het nog duren?
tja, nu raak ik het spoor mogelijk even bijster. Bedoelde hij nu:
1: ik heb hem kortgeleden in een wilde bui, terwijl ik even niet helemaal goed nadacht en er ook het geld eigenlijk niet voor had maar er toch voor ben gevallen aangeschaft en nu valt hij toch eigenlijk wat te groot uit voor mijn pols dus hup: flipperdeflap maar weer
óf
2. Zie welk een schoonheid, en ook zo precies passend bij mijn stropdas (die je hier overigens even terzijde opgemerkt niet kan zien); dat gaat niet lang meer duren vóór hij(zij?) voorgoed om mijn pols glijdt, om er nooooooit meer af te gaan.
Welke dus?
nee, dat klopt weer niet. Je doet hooguit een het om je pols, geen hen, want dan zouden het meer hetten moeten zijn, en hetten bestaan niet (mogelijk wel in de kwantumfysica, maar dáár kan alles zoals je weet)
Haha heren, heren oftewel mensen mensen als we toch genderneutraal gaan aanschrijven
Wat een speculatie! Ik zal jullie snel verlossen:
Het is : twee
Edit: minus de ‘nooit ’
Heb je 'm gekocht? Gaaf!
Kom maar door met een paar mooie (pols)foto’s enne, van harte & veel draagplezier …
Hahaha neeeeeeee, maar de vraag is echt hoelang ik me kan bedwingen.
Maaar er moet echtttt eerst iets uit
Ik bedwing me al anderhalf jaar als het om de SSH003 gaat …
Als gezegd, ik heb telkens nét niet genoeg geld in het potje om toe te slaan. Op zich niet zo erg hoor want ik heb een - vind ik - prachtige Squale Matic en de Astron die er tegen ingeruild zou worden mag er ook zijn! Vind ik.
Zeker. De 003 mag er zeker wezen! En wel te bedenken dat ik niet eens van quartz of titanium houdt
Die van jou is ook mooi ja!
Ik vind persoonlijk de ssh019/21 ook prachtig
https://www.horlogeforum.nl/t/zgan-seiko-mm200-spb/451725/2?u=pri
Die 077 heb ik ook al 3x gehad en ook een SPB097 (zelfde kast, andere kleur). Veel waar voor het geld maar onvergelijkbaar met een Astron! De afwerking van de Astron is nog wel echt een tandje hoger en met al die techniek in huis ook wel echt een bijzonder horloge. Andere prijs ook …
Ik heb de SSH019/21 hier nog niet gezien trouwens. Kan zijn dat ik even niet heb zitten opletten. Zo te zien op de foto’s is dat wel een dikkertje vergeleken met de SSH003. Sowieso draagt Titanium heel anders. Ik moet er zelf altijd een beetje aan wennen dat je een horloge van dat formaat bijna niet voelt, alsof je je horloge vergeten bent.
Weet niet of deze in dit topic is geweest, ook wel eeb hele poos geleden maar mannnnn
Haha dit dus. Ik stond daar even te stamelen tijdens het passen
Die van jou is staal toch ?