Seiko Astron only (Deel 2)

Dank voor je reactie, heel sympathiek.

Morgen een thuiswerkdag, hopelijk gaat de zon schijnen dan kan ik het mooi volgen.
Kleur vind ik ook mooi en gewicht is oké. Heb wel eens een Breitling Avenger gehad (44 mm) dus dat lukt dan wel. Deze eigenlijk comfortabeler, misschien omdat de stalen band iets breder voelt.

Als ik morgen tijd heb (!) wil ik eens de zomertijd functie proberen op de subdial en de vliegtuigstand dan ook maar.

Dank voor de tips en mooie foto trouwens!

2 likes

9 likes

Dit is voor de mensen die goed verdienen of geld hebben of zo gek zijn, met alle respect, dit soort dure horloges te kopen. Wat is de voornaamste reden om dit horloge te kopen?

3 likes

Omdat 't kan … :beers:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

Met alle respect, zegt ie :joy:. Leuke reactie van iemand die een Citizen op afbetaling wil kopen :partying_face:

6 likes

Haha. Oke. Ik zal me wat voorzichtiger opstellen voortaan.

2 likes

Als je hier wat langer rondhangt verandert je perspectief en is 2000 euro opeens heel normaal voor een horloge

1 like

Nee, niet voor mij.
Voor mij is dat nog steeds een hoop geld.

1 like

Voor mij ook, dat is nooit veranderd. Maar ik merk aan mezelf dat ik in 14 jaar hobby wel naar een hoger segment ben gegroeid. En dat het wel normaal voelt om met zo’n waarde om mijn pols rond te lopen inmiddels.

2 likes

Daar heb je gelijk in…:+1:

Levert dat overigens geen gevaar op?

En meldt je het bij je inboedelverzekeraar?

5 likes

Zeer tevreden over.
Batterij indicator zo’n beetje op driekwart.krijg 'm niet veel hoger maar ik moet zeggen zo heel veel zonlicht krijgt het momenteel ook niet…loopt in ieder geval weinig terug.
Loopt die van jullie wel tot de max, dus volledig opgeladen?

4 likes

Blijft een prachtige uitvoering! :artificial_satellite: :sunny:

Afhankelijk van hoelang 'ie in het donker heeft gelegen kan het wel weer even duren voordat het wijzertje weer ‘vol’ aangeeft.

Maar ûh, dit hebben we toch twee weken terug al besproken? Denk dat je even geduld moet hebben. Als je hem niet elke dag (buiten) of alleen onder je mouw draagt leg hem dan in elk geval even een paar dagen in het licht op de vensterbank. Anders krijg je 'm nooit vol …

Dit is denk ik je verklaring. :sunglasses:

2 likes

Als hij goed in de zon ligt, met zo’n dag als vandaag, is hij met 1 dag vol.

2 likes

Ja, kwam al een keer ter sprake idd. Ik zal hem eens goed in de zon leggen, of beter mee op vakantie maar dat duurt nog even

1 like

Hatseflats…en vol!
Buiten twee uurtjes in de zon gelegd. Dat gaat dus velen malen beter dan achter glas of met kunstlicht.

5 likes

Dat zei ik toch…:innocent:

1 like