Seiko Astron only

200w

Gelukkig wel!
Anders zou 't maar saai zijn en liepen we allemaal met hetzelfde rond. Kunnen we wel voor de groepskorting gaan! :wink:

2 likes

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

Dat is het zeker Ton, dank je wel!
Ik was alweer vergeten hoe goed de afwerking van een Astron is als ik ernaar kijk vraag ik ook me af waar het glas is gebleven, die blauwe wijzerplaat is lekker hoor … in alle opzichten is dit een heel fraai horloge. Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Hier kan ik wel weer even mee vooruit.

1 like

Dat is inderdaad héél bijzonder van die Astron modellen. Ik vind het prachtig!

1 like

Enne die schuifdeuren…
Ik hou ervan…:smile:

2 likes

Ik ook! :wink:

20240328-IMG_4319

8 likes

Zomertijd moet je straks zelf aanpassen.

Klopt. Weer een leuk speelmomentje… :wink:

Is heel makkelijk kroon uittrekken en draaien dacht ik hoor heb het pas een keer gedaan met de wintertijd.

1 like

That’s so easy…

… vermoed op dezelfde manier als bij mijn vorige Aston. :innocent:

Ik verbaas mij er wel een over, bij de Citizen gaat alles helemaal vanzelf tot het jaar 2100. Zal wel met GPS vs. Radio Controlled te maken hebben. Maar goed, ik vind het wel leuk als ik af en toe even wat zelf moet doen.

Ik denk dat het ook automatisch kan. Ff de gebruiksaanwijzing lezen, en dan met name het zomertijd hoofdstuk.

:heart_eyes:

Voor dit caliber weet ik het niet, bij de SSE161 moest het handmatig. Ik ga er zondag wel mee aan de slag, mocht het nodig zijn.

EDIT: Even de gebruiksaanwijzing van dit caliber (3X62) erbij gepakt. De Engelse is overigens een stuk gedetailleerder dan de NL-versie, vandaar in het Engels. Wat ik eruit haal is dat DST (zomerzijd) automatisch gaat obv. de tijdzone. Ik zie ook op mijn SSJ013 geen ‘DST-indicator’, die ik wel op de SSE161 had. Deze dus …

Afwachten dan maar…

1 like

dat is deze dus. Om even te tonen dat de oudjes zonder kastplanken aan de zijkant gewoon als stijlicoon nog heel juist gedimensioneerd zijn. Dus.

4 likes

Die van mij slaapt nu ga er zondag mee naar buiten kijk dan wat hij doet zelf of handmatig.

Mooi man :wink:

Nice :ok_hand:

Simpel maar echt een mooie :wink:

1 like

Echt nice man :ok_hand:

1 like