Seiko Astron only

Ben ook benieuwd…:smile:

minions-heart

Ik vind plaatjes kijken leuk, dus ja! :sunglasses:
Het is bovendien een prachtige Astron. Ik draag 'm zelf met veel plezier.

Omdat het kan :cake:

7 likes

Goedenavond Astron vrienden! :artificial_satellite:

Dat ziet er smakelijk uit!
De Astron ook … :sunglasses:

5 likes

Thanks @junior. Ik heb jouw model vandaag in de winkel gezien. Ook in het echt een beauty :heart_eyes:

1 like

Ja hè!
Toen ik deze voor het eerst in de winkel zag was ik gelijk verkocht. Ik ging eigenlijk voor iets heel anders naar de juwelier. Een Seiko SSC937. Die viel mij een beetje tegen en toen heb ik deze NA gekocht. Nog geen seconde spijt van gehad … :innocent:

Crosspost… hij is binnen :hugs:

12 likes

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

8 likes

Fraaie aanwinst! :star_struck:
Geniet ervan en veel draagplezier.

1 like

Ik heb een polletje geplaatst in het battles topic. Gaaf model in 39mm. Welke uitvoering geniet de voorkeur?

1 like

Lekker hoor! Blij met je keuze?

Wauw mooie man :+1::ok_hand:

Mooie, niets wat een astron kan stoppen :wink::muscle:

Ik de bovenste , meer details vind ik :yum:

Prachtig, geniet ervan :wink:

Ik heb voor de zwarte wijzerplaat gekozen want de SBXY061 heeft, als ik afga op de foto’s/filmpjes, een wat ‘hardere’ kleur blauw. Beetje paarsachtig …

Ik vind de kleur van mijn GPS-uitvoering wat rustiger ogen en dat bevalt me eigenlijk prima, samen met het frivole extra metertje op de wijzerplaat. Zwart is neutraal en daarmee ‘altijd goed’, vandaar mijn keuze bij deze battle. Jammer dat ze JDM zijn, dus nergens te bekijken. Zou 'm wel eens naast mijnes willen houden. Overigens ik vind 39mm in 99 van de 100 gevallen - bij dit soort sportieve horloges - te klein. Smaakdingetje … :wink:

Ben je in de markt voor een van de ‘Nexters’, de 39mm radio controlled uitvoering?

2 likes

Zwart staat ook bij mij bovenaan.

Ik ben niet concreet op zoek naar de volgende aankoop hoor. Maar merk de laatste tijd dat ik hq eco-drive en atoomgesyncte uurwerken heel prettig vind. Gewoon fijn dat het altijd goed staat. De Astron vind ik ook erg mooi.

3 likes

Ik ben er zeker blij mee. Dit weekend alleen nog even het bandje op maat maken. Is dat heel moeilijk bij deze band?

2 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:

Als het pin en collar is wordt het wat lastiger alleen een pin is makkelijk.

1 like