Seiko Astron Novak Djokovic 2020 Limited Edition SSH045
Ok dank, die horloge is dus niet gevaccineerd jammer genoeg
Leuk
veel beter zo!
Serieus?
Deze Astron kan zo’n zwarte rubberen band prima hebben wat mij betreft, wellicht zelfs een leren band [waar ik zelf geen fan van ben, anders dan op een dresswatch]. Ik vind zelf de één dan ook niet “veel beter” dan de ander. Lekker staal en rubbâh afwisselen.
Draag jij de SSE161 nog sinds je de SSH093 ook hebt?
Als je ze naast elkaar legt, welke van de twee is dan voor jou de winnaar …
ach, ik heb alle verliezers al tijden geleden de deur uit gedaan, dus heb nu alleen nog klokken die ik zeer regelmatig afwisselend draag. Dus ondanks twee Astrons, die nogal verschillend zijn, ook mijn duikers (zie duikersonly vandaag voor mijn Seiko Padi) en Citizens. En ben nu tóch weer naar een (hele mooie) automaat aan het kijken. Schijnt toch een soort ziekte te zijn, dat horlogegedoe. Gek dat ik dat ook heb.
Klopt en daar kom je nooit meer vanaf.
Zie ik vandaag opeens dit staan. “Nieuw!” staat er bij. Een Astron vermomd als gewoon horloge. Zodat je eigenlijk niet eens ziet dat het een Astron is. Gekker moet het toch niet worden. Ik bedoel: ik hou wel van een beetje rust op de wijzerplaat, maar dit is wel heeel rustig. Hij schijnt wel erg goed te lopen. Snel optrekken en zo. Nou ja, gekker moet het toch niet worden, toch?
Trekt idd op geen hol. Seiko slaat wel meer de bal mis tegenwoordig. Ook al heb ik er vorige week nog een gekovht bij de AD, ik sta niet achter hun nieuwe kronkels.
Natuurlijk iets waar wel meer merken last van hebben. Breitling bracht paar jaar geleden ook blanco dial navitemers uit.
Moet m’n eerdere tekst iets nuanceren. Je ziet na enig kijken natuurlijk wél dat het een Astron is, want het staat er gewoon op. Dat dan weer wel. Geen verwarring mogelijk. Heel goed Seiko! Maar anderzijds: kijk je er toevallig naar zo rond 6 of 7 over 11, dan zou je toch zo maar kunnen denken…Ja, wat eigenlijk?