Seiko Astron only

Ongetwijfeld. Maar die heb ik dan gemist, toen stond Astron ook nog niet echt op mijn netvlies. Wel een lekker frisse uitvoering, met die blauwe plaat!

Yup! Rond de 160 gram …

3 likes

Zijn zeker mooie ! Heb er toen ook naar gekeken maar ben voor de Ti versie gegaan.

Sterkte Willem :four_leaf_clover:

Sorry, de Astron hier heeft even “wat minder polstijd” :innocent:

3 likes

8 likes

Lekkerrr

6 likes

Ja toch!

1 like
2 likes
2 likes

Dank je wel René. Het was misschien handiger geweest om hier even de plaatjes te laten zien, hoeven we niet door te klikken … :sunglasses:

Zijn overigens wel allemaal voor de Japanse markt. Ze hebben in Japan nog heel veel meer modellen, die hier niet in de winkel komen. Niet geheel onbelangrijk.

4 likes

Beste junior, dit is nu de tweede of derde keer dat je " René " gebruikt. Ik heb het even opgezocht en het woord komt uit het Frans en betekent zoiets als " wedergeboren" . Ik heb geen flauw idee wat je richting mij hiermee bedoelt. Graag toelichten/ verduidelijken of anders liever achterwege laten richting mij.

3 likes

Echt, wedergeboren? Wie verzint 't hè!
:beers:

Terug naar Astron only …

Op Seiko rubber, da’s zo gek nog niet.

6 likes

Hij is mooi!:wink:

1 like

Wil je hem terug?
Dan ga ik wel een tijdje met je 65 rondlopen … :sunglasses:

1 like

Ik wil wel een mooie combideal maken voor jou, de 65 & 159!
Special price for you only: € PM mij!

1 like

tell-me-more-excited

Nee joh, zonder gekheid … wat moet ik met de SSE159 als ik de SSE161 al heb enne, jij wil een Breitling (met vleugetjes las ik) dus ruilen is sowieso geen optie. Een zak met geld heb ik niet, dat weet je toch. Misschien een klein beetje om ergens bij te leggen. :wink:

De Oris is wel gaaf hoor! Ga je er geen spijt van krijgen als je die nu al wegdoet?

1 like

:heavy_check_mark:

Waarschijnlijk wel, maar de Breitling zal dat hopelijk wel verzachten…

2 likes

Ik mag me ook eens melden in dit topic.
Gister bij @SuperC een hele leuke inruil deal kunnen maken.

Wat een horloge zeg! Afwerking, gewicht…en waar is het glas gebleven!? :joy:

14 likes

Van harte, mooie aanwinst!
Veel draagplezier … :sunny: :satellite:

2 likes

Thanks, dat gaat vast lukken.

Ik heb horloges in de kluis die vele malen duurder zijn (of ze het waard zijn is een andere discussie :wink: ). maar ik ben echt verbaasd over de afwerking en de details van deze Astron! :heart_eyes:

3 likes

Exact wat ik ook voel bij de Astron lijn! De kasten zijn Zaratsu afgewerkt, wat normaal is voorbehouden aan Grand Seiko en de wijzerplaatopbouw vind ik prachtig in balans (alles klopt) én ook bijzonder goed afgewerkt. Wat je al schreef over de AR-coating, die is top! Erg veel bang for the buck. :wink:

Oh enne Astron is ook een horloge met een verhaal, met geschiedenis. Vind ik altijd ook wel leuk.

Draag de mijne ook met veel plezier!

9 likes

Da’s een oude foto! :thinking:

2 likes