Seiko Astron only

Even een beetje reclame maken voor @Cal219 want ûh, oef deze 's mooi! :star_struck:

Gelukkig ‘geen ruil’ … :wink:

2 likes

Ik doe mee vandaag aan de klus met de sportieve astron!!!

5 likes

10 likes

lijkt knap veel op de mijne: zie hierboven. Zou het hetzelfde model zijn?

1 like

Als ik het goed heb is die van jou de SSH019 en die van mij de SSH021.
Wel hetzelfde model maar jouw plaat is overwegend blauw, die van mij iets grijs/paarser.

Ik denk dat die van mij een JDM is maar dat weet ik niet helemaal zeker :stuck_out_tongue:

1 like

Mooi :wink:

3 likes

Ik heb altijd moeite om de kleur van mijn plaat er goed op te krijgen. Blauw ja, en toch weer niet. Ik denk het dezelfde is. Dit is wat mijn caseback vertelt:

2 likes

Ah ja op mijn caseback staat, op het typenr na, hetzelfde.
Dan zou het wel kunnen kloppen. Ik zie dat die twee kleuren wel vaak op elkaar lijken op de foto maar in het echt zie het!

hoe dan ook, heerlijk apparaat :stuck_out_tongue:

1 like

eens. Ik vind het eigenlijk één van de mooiste “klassieke” Astrons. Moderne platte kast, gewoon veel wijzertjes zoals het hoort, errug mooie kleur en comfortabel dragend. What else could you wish for?

3 likes

De nummers op de caseback zijn als eerste het type uurwerk en als tweede het kast type nummer, welke van jullie gelijk zijn.
Volgens mij zeggen deze nummers niks over de kleur wijzer plaat.

Volgens mij is dit ook zo :smile:

Beide erg fraai!

4 likes

gelukkig zijn we dan zo beiden nog een unicum op dit HF (denk ik). Een duocum zeg maar.

3 likes

Ik heb een hele slechte ervaring met Brandfield! Ik hoop dat jij meer geluk hebt.

1 like

Xros

6 likes

Nice

1 like

Ik blijf hier toch naar kijken hoor :face_with_peeking_eye:

Dat je m mooi vind, of vind je er nix aan …:rofl:
Mij bevalt hij prima, titanium, dus je merkt niet dat je m om hebt.

2 likes

5 likes

7 likes

Prachtige astron :wink:

1 like