Seiko Astron only

8 likes

8 likes

Ook hier in 't Gooi is het nog steeds goed toeven met deze fraaie Astron om de pols! :sunglasses:

Ik kreeg wel (nu) al wat kriebels voor een ander horloge wat ik voorbij zag komen. Ben er nog niet over uit of dat goed nieuws is. Beter dan een Astron gaat het niet worden toch? De afwerking is fenomenaal en 't loopt lekker op tijd. Hoewel een beetje saai (want ik heb er ‘geen omkijken naar’), hier kan geen automaat tegenop. Zie, rationeel is er geen enkele reden voor kriebels … :wink:

:sunny: :artificial_satellite:

6 likes

Als je budget hebt… Een witte Chronomaster past goed naast je Astron. Geen atomic, maar ik vermoed dat 5 seconden afwijking op jaarbasis voldoende is :sunglasses:

1 like

Ik zou hem verkopen en een Chronomaster kopen.:wink: of een Omega Speedmaster.

1 like

Dat zou zeker een hele mooie aanvulling zijn!
Maar ik ben niet zo van de aanvullingen, dus het zou ‘in plaats van’ moeten… één eruit, één erin. Mijn motto. :wink:

Been there, done that!

Prachtig horloge. Met heel veel plezier gedragen.

1 like

We beleven de hobby op onze eigen manier. Ik zou geen enkel horloge elke dag willen dragen. Ik wil juist kunnen afwisselen :sunglasses:

2 likes

Ik haal erg veel vreugde uit iets nieuws, de ‘voorpret’ en alles wat daar bij komt kijken. Het is bij mij soms ook een beetje het bezit van de zaak is het einde van het vermaak, tegelijkertijd heb ik ook horloges gehad die ik met gemak elke dag een jaar lang om de pols had. Mijn laatste Squale bijvoorbeeld en ook de vorige Astron.

Ik heb in het verleden wel eens meer dan twee horloges in een mooi kistje gehad enzo. Doodzenuwachtig werd ik ervan. Welke pak ik vandaag? Waarom niet die andere? Et cetera … :joy:

Sorry, ik ben een beetje raar. :beers:

2 likes

7 likes

Foto van een paar dagen geleden…

8 likes

5 likes

Hier ook nog even de vraag; heeft er iemand een schakeltje over van deze band? Sse159

5 likes

Oeh dure grap. Ik ben 2 schakes kwijt. Vorige week gevraagd hoeveel dat kost … € 75 per schakel :scream:

1 like

Ik ook, bij mij hangt het ervan af van welk ik ga doen en welke outfit ik aandoe :yum:.
Bijvoorbeeld zwart horloge bij zwart, blauw bij blauw, men trouw horloge als ik met de vrouw ga eten en men astron als ik me de baas voel :joy:

1 like

Ja die dingen kosten wel wat geld, voor mijn band vragen ze maar liefst 450 euro :face_with_peeking_eye:

1 like

Nee man ieder zijn ding :wink:

1 like

Hmmm ik zal vanavond eens kijken misschien heb ik die nog wel.
Beloof niks maar wie weet🤪

2 likes

Ik hoop het @Willemseiko :smiling_face:

Zou mooi zijn, uiteraard tegen vergoeding hoor!

Ik heb hem nog steeds, draag hem veel. Moet eens wat vaker posten.

7 likes