Ik bied aan (alleen verkoop, geen ruil) mijn Astron. Ben nog steeds aan het opruimen, te veel horloges, sommigen van jullie kennen dat wel. Hij is in zeer nette staat, wat “veegjes” op de sluiting (hij is uiteindelijk wel gedragen) maar glas (is het wel glas? Je ziet het haast niet) en kast onberispelijk. Komt als complete set met doos en omdoos, beide netjes), boekjes en wat extra schakels. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar het zijn natuurlijk wel dure dingen. Het is de 5X53 kast die ik persoonlijk de mooiste uit de Astron-reeks vind: valt mooi rond de pols, draagt licht, oersterk. Wat kan ik er verder nog over zeggen: mooi ding wat ik helaas te weinig draag.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Seiko Astron SBXC019 GPS Solar
Diameter:42mm (draagt “slank”, zie foto
Leeftijd: onbekend, ik schat 4 à 5 jaar?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):zomer 2023
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: graag afhalen
Conditie (krassen, werking etc): wat veegjes op de sluiting, verder netjes.
Soort uurwerk en kaliber:5X53 0AJ0
Vraagprijs:850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.