Ik zta zojuist wat te surfen op de site van Rob (www.monsterwatches.nl) en kwam de Seiko Atlas tegen. De foto’s waren in een studio genomen en dan is het beeld altijd wat vertekend maar wat ik zag vond ik mooi.
De prijs (€160) vind ik ook niet verkeerd. Volgens mij betreft het hier een automaat maar dat weet ik niet zeker.
Zijn er hier mensen die een Seiko Atlas in hun bezit hebben? zo ja, dan verneem ik graag jullie ervaringen met dit horloge. En een fototje van jouw Atlas zou natuurlijk helemaal geweldig zijn!!
Ben afgestapt van mijn Citizen omdat die alleen in Azie is te koop, best duur, en alleen van een plaatje, nee.
Ben dus weer (terug) aan het kijken naar een Seiko.
Ik vind de Samurai & de Atlas erg mooi, maar wil proberen om een keer naar de Rikketik (12 juli) te gaan, en anders Rob maar eens op te zoeken.
Dan hoeft het niet van een plaatje, en misschien komt hij wel met iets anders.
(ben nl. gek op titanium)
Ik heb de atlas ook gekocht bij Robbie, ik kan je vertellen dat het een super klokje is. Gewoon een dik brok staal om de pols;)
Ik heb de klok vrijwel dagelijks om, dus dat wil wel wat zeggen.
Ook ik vind de Atlas (ook wel Gadget genoemd vanwege de kompasfunctie) een prachtklok. Die van valjoux 7750 mag er zeker wezen. Ook de witte uitvoering (zie deze geleende foto’s) mag er wat mij betreft zijn.
En absoluut veel waar voor je geld.