Seiko auto relay maten voor man

Ik heb een auto relay op het oog, de bekende met de zwarte wijzerplaat en roestvrij stale kast en met staal/kunstof achtig band.

Maar wat ik graag wil weten en niet kan vinden is, ik lees telkens op Ebay, Etsy, marktplaats andere diameters. Hoe kan ik er nu achter komen wat waar is, 36mm of 38mm?

Ze zijn unisex maar waren er man en of vrouw modellen?

Ik heb al sinds kort mijn eerste auto relay uit 2007, roestvrij staal, beetje blauwige wijzerplaat en is 37mm en met kroon 39mm. Is dit nu een mannen model of vrouwen of unisex.

Auto relay is een functie behorende bij kinetic horloges van Seiko.
Als je het type niet weet of geen foto hebt kan waarschijnlijk niemand hier je de diameter vertellen.

Deze heb ik pas gekocht

En dit model zou ik dol graag willen maar worden telkens met andere maten aangeboden.

1 like

Dat zijn hele mooie horloges en er zijn hier mensen op het forum die hem hebben of hebben gehad, er zal vast snel een Seiko kenner reageren.

Dit zijn de maten van het model wat ik op het oog heb, maar dit is toch wel kleiner dan de 38mm wat ik vaak lees op Ebay bijvoorbeeld.
Is dit nu een vrouwen model?

Dat denk ik wel, ik meet 36mm over de kast en ruim 40mm met kroon bij de mijne.

Gewoon even goed opletten welk caliber, 3m22 voor de vrouwen en 5m42 voor de mannen.

Dankuwel hier kan ik wat mee