Seiko Automatic SPB005J1

Weet iemand waar ik het volgende horloge voor een goede prijs kan vinden?

Seiko Automatic SPB005J1

Ebay
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=SPB005J1&_sacat=See-All-Categories
?

Ey, bedankt voor je reactie.

Ik denk alleen niet dat ebay iets voor mij is. Ben er niet zo’n fan van.

A_K_A Schreef:

Ey, bedankt voor je reactie.

Ik denk alleen niet dat ebay iets voor mij is. Ben
er niet zo’n fan van.

Dan ga je meer betalen. :wink:

Wanneer je met Paypal betaald kan je weinig gebeuren hoor. Maar eh begin er ook maar niet aan. Als je eenmaal door hebt hoe het werkt kan je niet meer stoppen.

Ik heb slechte dingen over paypal gehoord, rekeningen die werden geblokkeerd. Misschien paranoide, maar dat risico wil ik niet nemen.

Dan liever met een handjevol contant naar de winkel.

-Delete-

Wat heb je voor negatiefs over paypal gehoord? Ik heb er uitsluitend goede ervaringen mee (meer dan 50 aan- en verkopen). Het heeft er ook een keer voor gezorgd dat ik mijn geld terugkreeg bij een verkoper die niet leverde.

gr

Max

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met PayPal. Je bent trouwens gelijk verzekerd voor de aankoop van jouw horloge voor het geval het totaal misgaat en jij niets ontvangt.

Eric

A_K_A Schreef:

Ik heb slechte dingen over paypal gehoord,
rekeningen die werden geblokkeerd. Misschien
paranoide, maar dat risico wil ik niet nemen.

Dan liever met een handjevol contant naar de
winkel.
Nou ik betaal alleen maar met paypal. Je bent verzekerd dat je je spullen krijgt of je geld terug als de verkoper zich niet aan zijn afspraak houdt. Ik heb mijn geld al eens terug gekregen. In het begin ging het om kleine bedragen maar al snel zag ik de voordelen en enorme prijsverschillen. Zo heb ik mijn Seiko Velatura Direct Drive 400 euro goedkoper kunnen aanschaffen dan bij de AD. Nooit spijt van gehad.

ook hier alleen maar positieve ervaring mee paypall.
Of het nu om horloges of kleding of andere dingen gaat.