Seiko Baby Tuna - recordtijd

Twee (drie) leuke dingen:

• mijn Seiko Baby Tuna is binnen en
  • dinsdagmiddag in Wisconsin op de bus, vanmorgen om 9 uur in huis
  • (voor de tweede keer deze week miste de douane een pakketje dat aan mij gericht was)

Baby Tuna. Wat een foute naam. Hij is helemaal niet kleiner of ielig. Net zo groot al de bekende SBBN’ers. Grappig is wel, dat mijn eerste reactie was: 'sh*t hij staat stil - hij is kapot. Toen, heel langzaam… drong het to me door dat het een automaat is. Was ik vergeten… Terwijl dat eigenlijk de eerste reden was om er eentje te kopen!!

De B.T. komt bij iemand van het Seiko-forum vandaan. Hij had er twee en deze mocht wel weg. Zo goed als nieuw. Of misschien wel nieuw. Ik zie niets qua krasjes oid. Natuurlijk een nato er aan gemaakt. Die standaard rubber banden van Seiko vind ik helemaal niks. En de stalen band was nog mooi ingepakt. Dat laat ik maar zo.

Ik heb Yobokies al een mailtje gestuurd voor de aanschaf van een stalen ‘shroud’, maar ik heb nog niets van 'm gehoord. Als je naar de foto’s kijkt weet je ook wel waarom ik op zoek ben naar een stalen ‘shroud’. Deze zwarte rubberen is een stofmagneet.

Menno

Vet.

heel mooi hoor!!!
leuk die dag in een mooi kleurtje bij dat zwart!

Mooi, die metalen shroud maakt het een heel ander (mooier mi) horloge. Ik zag er laatst foto’s van.

Mooi!

Kan je onderhand die tafel nog niet vol leggen met Seiko’s?

Stoer (tu)

Mijn beste,

Wederom een solide aanwinst!!
geniet er van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie vangst Menno (tu) Wat ga je er allemaal mee doen? Ombouwen, modden oid?

Leuk horloge, van harte proficiat.

proficiat!