Seiko Bell-Matic restauratie

Hallo,
Ik ben in het bezit gekomen van een Seiko Bell-Matic 4006-6011 (ik denk uit ongeveer 1972).
Automaat (17 jewels) een een mechanisch alarm.

Horloge kan echter een oppakbeurt gebruiken. Polijsten, wijzerplaat opknappen, nieuw glas enz.

Heeft iemand tips welk bedrijf hier ervaren mee is, en waar jullie goede ervaringen mee hebben.

Bedankt.

Velen op dit forum zullen Richard Askham in Breda aanraden, m.n voor Seiko. Hij heeft al diverse reparaties voor mij naar volle tevredenheid uitgevoerd voor een schappelijke prijs.
Zoek op zijn naam op dit forum en je vindt zonder meer zijn internetsite en e-mailadres.

gr.
Peebee.

Lang geleden had je in het tijdschrift de firma "tijdloos"daar heb ik fraaie resultaten van restauraties van gezien…ik weet niet of deze nog bestaat…

groet, landrove110

Bedankt zover, ik heb Richard gevonden en hem een mail gestuurd (in het nederlands), hij is toch gewoon een nederlander?

Richard is Engelstalig, maar dat maakt niet uit. Hij snapt het wel. (Hoewel ik altijd in het Engels met hem mail). Je hebt het juiste adres gevonden om je Bell-Matic op te laten knappen. Richard is geweldig (en niet duur).

Menno

Dank je Menno. Net Richard ook nog maar even in het engels gemailed.
Kan niet wachten op zijn reaktie. Als ik zijn werk zie op z’n forum verheug ik me nu al!!

Volgens mij zit hij (nog even) in Engeland, bij zijn ouders dacht ik.

gr.
Peebee.

Yep, hij was op vakantie, maar ik heb al contact.