Seiko BFK -K

Vandaag bij de Rikketik had ik met Robbie Monster afgesproken dat hij de Sea Urchin voor mij mee zou nemen.
Toen ik deze in handen had was deze best wel klein. Rob kent me een beetje en zie: "deze is wel een beetje ienemienie voor jou, wat vind je van deze? Jij hoeft toch niet persé een automaat te hebben!"
Ik begon te twijfelen maar heb toch mijn hart de doorslag laten geven. En ik heb er geen spijt van.
Wat vind ik deze mooi! Lekker groot, 46 mm. Ik ben 1:93m maar mijn polsen zijn niet zo heel erg groot. Vanwege mijn postuur staan grote klokken mij wel.

Het mooie aan deze vind ik dat als je deze aan de zijkant bekijkt, hij heel erg hoog is. Maar als je van bovenaf bekijkt aan de pols zie je dit niet eens.
Bij het dragen valt het niet eens op dat hij zo hoog is.

Ik vind het een geweldige klok en vind het de mooiste die ik tot nu toe heb. Ik heb nu het oranje Monster, Atlas en Seiko5 Monster.

Kijk en geniet:

Thanx for watching…

Maarten

TOP(tu)

gr Ron

Cool ding :slight_smile:
Kan je gewoon om houden als je weer eens in het koude water duikt :wink:

De handleiding kan je hier lezen en downloaden:
http://www.monsterwatches.nl/index.php/home/7t92manual

Veel draagplezier!

Hoewel ik de non-chrono toch mooier vind kan deze me ook bekoren. Ben wel benieuwd naar een wristshot! Veel plezier ermee!

prachtig horloge, ik vind de schuin aflopende zijkanten helemaal top.
al met al een juweeltje om te zien.
veel plezier met je nieuwe aanwinst.
grt arie.

Eén van de leukste (quartz)duikers. Stoer, functioneel, 200mtr, chrono, groot en uitstekend in elkaar gezet, Leuk

Nogmaals proficiat!

leeuwentemmer Schreef:

Hoewel ik de non-chrono toch mooier vind kan deze
me ook bekoren. Ben wel benieuwd naar een
wristshot! Veel plezier ermee!

U vraagt, wij draaien! :wink:

Deze klok en zijn maat van 46mm is helemaal mijn ding, er komt weinig van werken, zit steeds op mijn pols te kijken.
Ik ben meestal gecharmeerd van metalen banden maar deze met rubber band bevalt mij heel erg goed. Misschien dat ik toch ook maar eens een NATO ga proberen. Ja, had ik gisteren moeten kopen natuurlijk…
Ik heb trouwens nog nergens de Seiko nickname kunnen vinden voor deze. Ik noem hem maar BFK-K. Iemand had hem ergens Ceasar genoemd in de hoop dat deze benaming navolging kreeg.

Maarten

Ik heb zelf de naam BFK-Plus voor de kinetc non-chrono versie bedacht… Die had ook geen bijnaam.
Je komt uit op BFK-Plus-Chrono :slight_smile:

robbie409 Schreef:

Ik heb zelf de naam BFK-Plus voor de kinetc
non-chrono versie bedacht… Die had ook geen
bijnaam.
Je komt uit op BFK-Plus-Chrono :slight_smile:

BFK-Plus-Plus-Chrono dan… :slight_smile:

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze kloeke Seiko.
Een mooie wijzerplaat welke omringt is door een solide kast en zich laat omarmen door een water-minnende band, zullen jou de tijd met blijdschap doen aflezen!!
Geniet er van. Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd. Erg fraai.
Veel draagplezier.(tu)
Enne maar goed dat je niet hebt meegereden met mij gisteren in mijn
Fiatje 500 met je 1,93(:D.
Ik denk, dat ik persoonlijk tot net onder je oksels kom, dus zal een horloge van
46 mm. mij ook wel te groot zijn. Sterker nog zo breed zijn mijn polsen niet eens.:wink:

Mooie klok, gefeliciteerd.
Ik draag de sea urchin nu ongeveer een week en hij bevalt uitstekend. Ik heb zelf ook hele brede polsen en grote handen maar ik moet zeggen dat de urchin in het geheel niet klein aandoet.

Mako Schreef:

Mooie klok, gefeliciteerd.
Ik draag de sea urchin nu ongeveer een week en hij
bevalt uitstekend. Ik heb zelf ook hele brede
polsen en grote handen maar ik moet zeggen dat de
urchin in het geheel niet klein aandoet.

Oh, maar ik sluit niet uit dat de Sea Urchin er toch nog wel een keertje komt hoor. Ik blijf hem mooi vinden…

Welke Zee egel? de blauwe, de oranje, de zwarte, de gauwe of de witte?

Mooi op de foto gezet! (tu) Ik had hem in het echt al mogen bewonderen.

Veel plezier ermee,

Martin

Fraaie klok hoor. Gefeliciteerd.

Deze heb ik zien vertrekken :?
:~

Was er enkel de niet chrono om een vast te nemen.

Wat een mooi horloge!

Veel plezier ermee!

Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen het apparaat op de foto te zetten…

het is ook een plaatje om te zien.(tu)