Seiko Big Boss ska293 onder handen genomen

Ik heb de ska293 al weer een weekje liggen. Een gestraalde kast leek mij erg mooi. Dus vandaag de stoute schoenen aan en gewoon beginnen. Lastigste was nog om de bezel eraf te krijgen. Onder de 5 zit een gleufje die als de 5 in bovenste stand staat, zichtbaar is. Maar dan nog valt het niet mee om hem eraf te krijgen.
Maar goed, hier het resultaat. Ik ben wel tevreden met deze look. En daar was het ook om te doen :smile:

2 likes

Oewwww, dat is erg mooi geworden :heart_eyes: !! Je zou bijna denken; waarom hebben ze hem niet af-fabriek zo afgeleverd :stuck_out_tongue:

Complimenten!!

Die is heel fraai geworden!

Dat ziet er goed uit!!

Mooi hoor, staat m goed!

zelf gedaan? netjes

Bedankt :blush:
Ja, zelf geknutseld haha. Heb de middelen gelukkig in de schuur staan.

1 like

Mooi gedaan! Staat hem fantastisch. De gebeadblast Seiko Premier die ik pas zag, deed mijn hart ook al sneller slaan… en deze mag er zeker ook zijn! Misschien nog een mattere band eraan?

Mijn beste,

Goed hoor!!
Ingetogen schoonheid!!
Veel draag plezier. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Bedankt allemaal!
Ja, andere band moet nog. Heb zelf al wat van leer gemaakt maar die is helaas te dik geworden…(en donker bruin)
Maar cognac kleur leer (secondewijzer kleur) staat hem volgens mij ook erg goed.
Hier mijn bandje die te dik is geworden. Deze had ik al eerder gemaakt deze week. Ga maar eerst een kopen denk ik :slight_smile:


2 likes

Wauw,Jan, mijn complimenten, mooi gedaan hoor, kan geen cape cod tegenop :wink: Als nieuw. Die band is trouwens wel mooi :+1:

Bedankt Lowlander :blush:

Domme vraag misschien, maar waarom zou je de bezel eraf willen hebben?
Kan je de kast niet met bezel erop beadblasten?
Ziet er goed uit!

Geen domme vraag hoor.
Je krijgt dan veel “zand, stof , glasparel” tussen de kast en bezel. Dus dat gaat niet lekker draaien. En ertussen weghalen zal zeker een drama zijn dan wel: gaat niet lukken denk ik.
En het glas is beter af te plakken als de bezel eraf is.

Staat em zeer goes. Krijgt ie nog meer n tooluitstraling van.

Zo had Seiko hem moeten maken. Past perfect bij de gedrongen uitstraling van de kast.

Als Seiko deze ziet , komen ze er ook mee.
Supermooi gemaakt .