Op WUS zag ik de Seiko SKZ327K1.
En ik moet zeggen dat ik het een gaaf exemplaar vind.
Heeft iemand deze in zijn bezit?
En heeft iemand een idee wat de black retro diver kost?
Foto’s zijn van het net geplukt.
Op WUS zag ik de Seiko SKZ327K1.
En ik moet zeggen dat ik het een gaaf exemplaar vind.
Heeft iemand deze in zijn bezit?
En heeft iemand een idee wat de black retro diver kost?
Foto’s zijn van het net geplukt.
Supermooi! Ik zie op het www prijzen langskomen van rond de 500 dollar. Iemand een idee van de diameter?
Mooi ding. Nog niet eerder gezien. Het is niet dezelfde kast als de 007 dus de diameter wordt gokken maar verreweg de meesten zijn 42mm. 500 is wel veel
Holy shit!! ::o Wat een schitterende Seiko!! Ik zie er vooralsnog geen retro in, en 500 euro vind ik ook wat veel. Maar ik vind 'm wel schitterend.
Ik kwam via Google een prijs tegen van $ 273,00.
Misschien dat Rob van Monsterwatches hem binnenkort aan kan bieden? Ik denk dat ie goed zal verkopen, afhankelijk van de prijs.
Goedgekeurd! (tu)
Het retro aspect is de positionering van de kroon en een kleine knipoog naar de ‘‘cushion case’’. Ook is de vorm van het glas (licht boven de kast uitkomen en recht afgehoekt) te herkennen in bijvoorbeeld een 6105-8110 dus weldegelijk subtiele hints naar de oude duikers!(tu)
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
+1
Hele mooie duiker.
Hij is nog bijna nergens te koop.
Is er ook in het wit, en in het zwart met een heel erg fraaie rode minutenwijzer.
Lijkt wel heel erg op de SNZG47:
die is ongeveer 125 euro…
Er zijn trouwens nog een paar leuke modellen, uit, die mijn leverancier hopelijk gaat leveren:
SNZJ21:
SNZH51

SNZH55

SNZH57

Die wijzers, als ik die alleen maar zou kunnen scoren. Heerlijk om mee te modden 
Die oranje! (tu)
Nice!
AAAArgh! Het houd ook nooit op. Iedere keer als je denkt dat alles wel gezien hebt wat je zou willen hebben komt er weer wat nieuws.
Die laatste zijn erg geinspireerd op Blancpain 50 Fathoms. Maar dat is helemaal niet erg. 
Dat ziet er goed uit!
Echt mooie diver dit.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
En uiteraard is het weer een mooi apparaat. Maar ik vind em eigenlijk meer futuristisch lijken dan retro… Is er overigens iets bekend over de afmetingen, want hij oogt niet ‘groot’.
Overigens die andere Seiko’s van Robbie zijn ook weer schitterend.
Pachtig die kast! Ik ben alleen bang voor krassen met die zwarte bezel. Weet iemand of ie er ook is met staalkleurige bezel? En misschien een metalenband?
$273 klinkt best aardig.
Iedereen is erg lovend, maar ben dan maar één van de weinige die het niet denderend vind. Persoonlijk houd ik niet van klokken met enkel een zwarte bezel. Net zoals die van Sinn. Lijkt net of het niet af is…

een witte 
leuke nieuwe modellen en die oranje is tof. Zou graag meer van die witte retro duiker willen zien. Mooi!