Seiko Blue Diver aanbieding op Deal Dumpert

Volgens mij een leuke aanbieding van de Seiko SNZH53k1 voor € 169,88 incl. doos en papieren.

http://www.dealdumpert.nl/seiko-snzh53k1.html

(Ik heb geen financiële belangen bij deze club :grimacing:)

http://www.creationwatches.com/products/nl/index.php?main_page=product_info&products_id=2303&currency=EUR&gclid=CN2gzLKC0NACFW0A0wodldwG7A

Hier goedkoper (en zo zal die via ebay en amazon o.i.d. ook vast onder deze prijs aangeboden worden)

Ach ja, adviesprijzen… :grin:

2 likes

Mwoah, volgens mij moet je daar nog pak 'm beet 20% aan verzend-, douane- en inklaringskosten bij rekenen. Dan is deze aanbieding net wat leuker en praktischer.

1 like

Ah invoerrechten.

3 likes

https://www.luna-pearls.de/herrenuhren/seiko-uhren-herrenuhr-automatik-snzh53k1#

Hierzo 148 incl. Verzendkosten, geen invoerkosten. Hoe dan ook alsnog een mooie deal in de openingspost en veel horloge voor het geld. Mooi ding.

:+1: That’s more like it

Hoezo € 148? als ik de link open zie ik een prijs van € 199.

en er staat : ZZGL versandkosten: oftewel de verzendkosten komen er NOG BIJ.

Gr.

1 like

Huh vreemd. Heb het ook als ik op de link klik en naar de mobiele website ga. De gewone website bezoeken geeft dit aan:

Verzendkosten naar NL erbij komt dan uit op 148.

1 like

Bij www.monsterwatches.nl is via Robbie vast wel een prima prijsafspraak te maken. We vergeten degene die dit forum mee groot heeft gemaakt toch zeker niet? Menig lid heeft zijn hele of halve Seiko collectie bij Robbie aangeschaft …
Waar is de trouw aan de getrouwen, en dan voor die paar tientjes verschil …

2 likes

Dit is toch ook zo’n model wat ongeveer elke dag bij watch2day langskomt?

1 like

Nope,maar 1 a 2x/jaar voor €169,- dacht ik en dan niet de Japanse versie die Monsterwatches verkoopt voor €155,-

2 likes

Al dat gedweep met Rob de hele tijd op dit forum, waar is de vrije keus gebleven vraag ik me af. Is vast een goeie vent maar hij wordt te pas en te onpas bij elk Seiko-gerelateerd topic geplugd, is dat nou nodig? Ik weet het wel met “een paar tientjes verschil”, al mijn Seiko’s komen direct uit Azië en ik schaam mij daar niet voor.

(Begrijp me niet verkeerd, ik kijk regelmatig op zijn website en ben altijd onder de indruk van zijn assortiment en dienstverlening, maar zie zelf niet zo de noodzaak om daar dan ook alles te bestellen)

2 likes

Is dat zo ?
Zal best, maar ik ken Rob niet. Jij wel na 2 maanden op het forum actief te zijn ?

Voor jou misschien niet veel, voor anderen misschien wel.

Ik ben gelukkig niet de enige die het opviel en het een raar fenomeen vind.

Met andere woorden, ik ken Rob niet, en met mij velen anderen, en mocht ik ergens een mooie aanbieding zien dan zal valse loyaliteit mij er niet van weerhouden om Rob over te slaan.

@Jeroen4lingsbeek : Had je je nieuwe Rolex trouwens ook bij Rob besteld ?

2 likes

Robbie verkoopt geen Rolex horloges, anders had ik 'm - met een paar tientjes verschil vast en - zeker bij hem gekocht.

En dan had je er ook een echte foto van kunnen maken :+1:

1 like

Als hij bij Monsterwatches goedkoper is dan de geplaatste link is het toch niet zo raar dat die er bij word gehaald? En ook geen idee hoe het zit met garantie van de dumpert Seiko.

Er werd juist gezegd dat als Rob een paar tientjes DUURDER is, er uit loyaliteit bij Rob besteld moet worden.
Als een soort dank voor het ‘groot’ maken van het forum :neutral_face:

2 likes

Of andersom: het forum heeft Rob groot gemaakt…

3 likes

Volgens mij heeft Monsterwatches deze Seiko niet in het assortiment?