Seiko Blue Monster

Zeer veel forum deelnemers hebben er een in hun collectie… Een Seiko Black- of een Seiko Orange Monster. (Sommigen hebben ze allebei…). Een uniek ontwerp, met een ongelofelijke prijs/kwaliteitverhouding, vooral met stalen band.

Seiko heeft nu een gelimiteerde oplage (2005 exemplaren dacht ik) in een ander jasje uitgebracht. We noemen hem de Seiko Blue Monster.

Behalve het feit dat dit horloge gelimiteerd is, en een wat andere kleurstelling, is het belangrijkste verschil dat deze versie saffier glas heeft.

Mocht iemand hem wel mooi vinden…hij is te koop voor ongeveer $400.

Mooi! Ik heb trouwens de Citizen Promaster maar ik mag daarmee niet met de Monsterclub meedoen geloof ik. Misschien moet ik deze dan maar kopen. Kost overigens slechts $ 295,-

grin Heb ik niet goed gekeken op de site waar ik de foto vandaan plukte.
Elders zijn ze duurder.

Nehhh… Met een Citizen mag je niet mee met de Monsterclub… :smiley:

Altijd hetzelfde. Jullie arrogante Monster bezitters! Nou, als het zo moet, was dit mijn laatste post hier!

Denk dat ik deze ook ga bestellen. Ik ben namelijk gek op ltd.

Mvg Dennis.

Er is ook een gele limited, ziet er nog een stuk mooier uit!

Zo af en toe op Ebay te vinden.

Maar is 2005 stuks nog wel zo limited? Hoewel voor Seiko…
Podjandorie, toch weer gepost! Kan het ook niet laten. Ik denk dat ik het woord monster als scheldwoord in de forum administratie ga invoeren. Hehehe… :stuck_out_tongue:

Als je de oplagen van de gemiddelde seiko bekijkt is het best wel een aardige ltd. Maar het is meer nog voor de fun erbij want veel polstijd zal die vermoedelijk toch niet krijgen. En ik vind het wel leuk om de monster familie compleet te hebben. Oftewel Black Orange Yellow en dan straks de Blue monster.

Mvg Dennis.

Ben ik dan de enige die deze echt verschrikkelijk vind.

De zwarte en oranje vind ik mooi, maar dit. Kleuren passen helemaal niet bij elkaar.

Vind deze Blue one ook maar foute kleuren hebben hoor.
De Yellow zou ik alleen nog wel eens willen hebben maar die prijs ligt ongeveer bij de 500 euro, toch wat te veel voor een monster.

Ik vind het ook 3x niks…

Die Yellow Monster is helemaal aan mijn aandacht voorbijgegaan. Ik heb zojuist een plaatje gezien, en die vind ik dan wel weer heel mooi…

Ohhhh Ohhhh…Toch niet weer een afsplitsing van het forum ??? :sunglasses:

Die secondenwijzer zou ik wel op m’n BM willen hebben… maar voor de rest, die kleuren daar krijgt een blind paard nog koppijn van.

Doe mij maar gewoon zwart, past bij mijn gemoedstoestand :D:D:D

Voor de zomer is een oranje wel leuk evenals een gele.

Een blauwe…NeuuuuuH :frowning:
Misschien dat ie met een ring van een normale monster wat rustiger word, erg flashy allemaal met blauw en rood. Ben ik al veeeeeeel te oud voor :D:D

Jeetje wat een drukke kleurcombinatie!
Ik hou 't ook maar bij mijn zwarte :slight_smile: Nog steeds een fijne klok!